تغذیه رایگان 300 هزار دانش آموز خراسان رضوی در انتظار تخصیص اعتبار است

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اجرای طرح تغذیه رایگان برای 300 هزار دانش آموز منطقه ها محروم، روستایی و عشایری این استان در انتظار تخصیص اعتبار است.

تغذیه رایگان 300 هزار دانش آموز خراسان رضوی در انتظار تخصیص اعتبار است

صفدر سلطانی گفت: برای اجرای طرح تغذیه رایگان دانش آموزان خراسان رضوی معادل 100 میلیارد تومان اعتبار از سوی مجلس اختصاص یافته که هنوز تخصیص اعتبار در این زمینه انجام نشده است.

وی ادامه داد: تغذیه رایگان ویژه مدارس منطقه ها محروم، مدارس روستایی و عشایری و نیز مدارس منطقه ها محروم شهری است که بر اساس فرمولی که در وزارت کشور معین شده معین می شوند.

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه طبق آمارهای ما تعداد 300 هزار دانش آموز مشمول این طرح می شوند که در صورت مشارکت سایر ارگانها این مقدار تا 500 هزار دانش آموز قابل افزایش است.

وی اظهار کرد: با تخصیص اعتبار بین 40 تا 60 وعده غذایی معادل 2 یا سه روز در هفته توزیع تغذیه رایگان در بین دانش آموزان مشمول محقق می گردد.

سلطانی گفت: با اجرای این طرح کوشش در جهت بهبود تغذیه در بین دانش آموزان محروم انجام و به سلامت آنان یاری می گردد.

استان خراسان رضوی هم اکنون بیش از یک و نیم میلیون نفر جمعیت دانش آموز دارد که حدود 9 درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می دهند.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آبان 1401 بروزرسانی: 7 آبان 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2417

به "تغذیه رایگان 300 هزار دانش آموز خراسان رضوی در انتظار تخصیص اعتبار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغذیه رایگان 300 هزار دانش آموز خراسان رضوی در انتظار تخصیص اعتبار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید