تحلیل سرمربی تیم ملی بوکس ترکیه از اردوی مشترک در ایران

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، ریمو زامورا سرمربی کوبایی تیم ملی ترکیه در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد شرایط تیم خود در اردوی مشترک با بوکسورهای کشورمان گفت: قبل از اینکه به ایران بیاییم در تورنمنتی به میزبانی بلاروس شرکت کردیم و وقتی دعوتنامه ایرانی ها را دیدیم با کمال میل حضور در این اردوی مشترک را قبول کردیم تا ما هم خودمان را برای رقابتهای کسب سهمیه المپیک اروپا که به میزبانی لندن برگزار می گردد آماده کنیم.

تحلیل سرمربی تیم ملی بوکس ترکیه از اردوی مشترک در ایران

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

سرمربی تیم ملی بوکس ترکیه اضافه نمود: بوکسورهای ایرانی تکنیک خوبی دارند و استعدادشان هم بالاست و اگر به توصیه های فنی مربیانشان گوش بدهند می توانند شرایط بهتری داشته باشند.

زامورا ادامه داد: ایران را تیم خوبی دیدم و دوست دارم که آنها هم به ترکیه بیایند ولی فعلا هم برنامه ما و هم برنامه فدراسیون بوکس ایران پر است و بعید می دانم در ترکیه نیز اردوی مشترک داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از تهران دیدن کردید؟ توضیح داد: خیلی فرصت نکردیم از تهران دیدن کنیم و بیشتر درگیر تمرین بودیم. البته از موزه ملی ورزش شما دیدن کردیم و با بعضی قهرمانانتان هم ملاقات داشتیم. برایم جالب بود که ایران این همه قهرمان المپیک دارد.

سرمربی تیم ملی ترکیه در پاسخ به این سوال که پیشنهادتان برای ارتقای بوکس ایران چیست؟ گفت: اگر بخواهم رک صحبت کنم ایران هم بوکسورهای خوبی دارد و هم مربیان با تجربه ای. بوکسورهای ایرانی باید با جدیت بیشتری کار و در مسابقات تدارکاتی پر تعدادتری شرکت نمایند. آنها هرچقدر خود را بیشتر محک بزنند آمادگی شان برای حضور در رقابتهای اصلی بیشتر می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 906

به "تحلیل سرمربی تیم ملی بوکس ترکیه از اردوی مشترک در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل سرمربی تیم ملی بوکس ترکیه از اردوی مشترک در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید