تاثیر فرش بر دکوراسیون خانه مدرن و کلاسیک

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، تاثیر فرش بر دکوراسیون خانه های مدرن و کلاسیک در این روزها بر هیچکس پوشیده نیست زیرا این شیئ زیبا و البته گاهی گرانقیمت، قدرت بسیار زیادی در زیباتر کردن و لاکچری نشان دادن فضای داخلی خانه دارد. حتی اگر کفپوش خانه آنچنان کیفیتی هم نداشته باشد همین اشیاء زیبا و خوشطرح این قدرت را دارند تا تمامی ایرادات کف منزل را به راحتی بپوشانند.

تاثیر فرش بر دکوراسیون خانه مدرن و کلاسیک

در چنین شرایطی با توجه به طراحی داخلی خانه و همچنین نوع دکوراسیون انتخابی می توان گزینه های بسیار فراوانی را برای انتخاب و خرید فرش ها در نظر گرفت و نهایتاً بهترین را انتخاب کرد. این انتخاب می تواند با توجه به معیارها و شاخصه های مختلفی در خانه مدرن و کلاسیک انجام شود. چنانچه کنجکاو هستید تا با این معیارها همچنین بهترین روش انتخاب فرش زیبا برای خانه آشنا شوید لطفاً تا انتهای این مقاله سایت اتاق همراهمان باشید، بهترین نکات را به شما عرضه خواهیم کرد تا بتوان تاثیر فرش بر دکوراسیون خانه را دوچندان کرد.

تاثیر فرش بر دکوراسیون خانه مدرن کاملاً روشن

خانه هایی که دارای تم روشن و یا نسبتاً روشن هستند آغوش خود را برای چندین و چند نوع طرح فرش زیبا باز کرده اند. در این خانه ها می توان مشخصات زیرا را به خوبی و به زیبایی مشاهده کرد:

رنگ دیوار روشن

رنگ مبل روشن

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

رنگ سقف روشن

کفپوش معمولاً و در بیشتر مواقع رنگ روشن

پرده ها رنگ روشن

و…

در چنین شرایطی به نظر شما بهترین انتخاب برای استفاده از فرش چه رنگی ست؟! مطمئناً رنگ روشن. اما با چه طرحی؟

لیست قیمت 40 مدل چرخ دستی خرید شیک + لینک خرید

در چنین شرایطی که با طیفی وسیع از رنگ روشن در خانه کلاسیک و خانه مدرن روبرو هستیم بهتر است به چند نکته حتماً توجه کنیم تا طراحی دکوراسیون داخلی خانه بسیار زیباتر از قبل شود:

می توان از رگه های مجزای رنگی در فرش ها استفاده کرد یعنی فرش هایی با حاشیه هایی به رنگ تیره تا فرش کاملاً مجزا، خاص و چشمگیر دیده شود.

جنس فرش را می توان از مدل هایی با پرزهای فراوان انتخاب کرد تا نرمی و راحتی بیشتری همراه داشته باشد.

انداز فرش بایستی یا به اندازه بیش از وسعت مبل ها بوده تا دقیقاً زیر پایه های جلویی را هم در بر گیرد یا کمی جلوتر باشد تا پایه های جلویی روی فرش قرار نگیرد.

براحتی می توان فرش و پرده را در یک رنگ و طرح، سِت کرد.

همانطور که می بینید روش های متفاوتی برای نوع استفاده، طرح فرش و مواردی از ایندست برای تاثیر فرش بر دکوراسیون خانه مدرن وجود دارد که استفاده از هر کدام مزه و لذت خود را دارد.

خرید گهواره نوزاد برای تزئین دکوراسیون داخلی اتاق کودک شما

تاثیر فرش بر دکوراسیون خانه کلاسیک

استفاده از فرش در خانه کلاسیک و تاثیر آن بر اینگونه خانه ها کلاً با موضوع خانه های مدرن و تاثیر فرش بر اینگونه خانه ها متفاوت است. در خانه های کلاسیک با معماری داخلی هنری تر، طراحی های بیشتر بر در و دیوار و فضایی متفاوت روبرو هستیم که تمامی این موارد می تواند بهترین شرایط را برای ورود فرش هایی زیبا، هنری و البته بسیار بزرگتر و گرانقیمت تر فراهم کرده باشد. در خانه کلاسیک اشرافی می توان این ویژگی ها را به شکلی واضح مشاهده نمود:

ابعاد و متراژ بسیار بزرگتر

لوستر بزرگ و زیبا

گچبری های دقیق و هنری دیوار

مبلمان بزرگتر و لاکچری تر

پنجره های بزرگ

پرده های بزرگ و لوکس

و دهها ویژگی خاص دیگر

به نظر شما آیا می توان در چنین خانه های لوکس و اشرافی از فرشی معمولی، کوچک و ارزان قیمت استفاده کرد؟!

اینجا برای انتخاب فرش ها و تاثیر فرش بر دکوراسیون خانه کلاسیک بایستی حتماً موارد مهمی را در نظر داشته باشید:

اگر قرار است فرش در هال-پذیرایی استفاده شود که عموماً هم همینطور است بایستی فرش را در ابعاد بسیار بزرگتر و در تطابق کامل با وسعت هال و همچنین بزرگی مبلمان خود سفارش دهید.

زیباترین حالت زمانی در دکوراسیون داخلی خانه کلاسیک به کمک فرش بزرگ ایجاد می شود که فرش را هم، دقیقاً همرنگ سایر لوازم خانه انتخاب کنید.

اگر در خانه کلاسیک از لوستر کلاسیک هم استفاده می کنید چون این لوسترها بیشتر به رنگ طلایی هستند بهتر است طیف رنگی را برای فرش خود انتخاب کنید که هارمونی بهتری با رنگ لوستر کلاسیک و همچنین نور آن داشته باشد.

اگر تمامی این موارد را به درستی در انتخاب فرش خانه کلاسیک و همچنین سایر لوازم خانه رعایت کنید حتماً تاثیر فرش بر دکوراسیون خانه کلاسیک را با جان و دل لمس خواهید کرد.

خرید 39 مدل موتور اسباب بازی جذاب و با کیفیت + قیمت

تصاویر بیشتر

منبع: اتاق
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1759

به "تاثیر فرش بر دکوراسیون خانه مدرن و کلاسیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر فرش بر دکوراسیون خانه مدرن و کلاسیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید