بیل گیتس خاطرنشان کرد:3 هزار کارمند مایکروسافت در چین سر کار برگشتند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، بیل گیتس در یک پست وبلاگی گفت که نیمی از کارمندان مایکروسافت در چین به سر کار بازگشتند. وی گفت که این اتفاق می تواند الگویی برای بازگشایی کسب و کار ها در سایر نقاط دنیا باشد.

بیل گیتس خاطرنشان کرد:3 هزار کارمند مایکروسافت در چین سر کار برگشتند

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بیل گیتس معتقد است مرحله بعدی همه گیری کرونا ویروس برای کشور های توسعه یافته در بعضی از ماه های آینده رخ خواهد داد، یعنی زمانی که مشاغل مجدداً بازگشایی خواهند شد.

گیتس در یک پست جدید طولانی در وبلاگ خود از عملیات مایکروسافت در چین به عنوان نمونه ای از بازگشت جامعه به حالت عادی استفاده کرد. گیتس گفت: مایکروسافت نیمی از 6، 200 کارمند خود در چین را سر کار فرستاده است و این کارمندان موظف هستند ماسک بپوشند و از قوانین فاصله اجتماعی پیروی نمایند. همچنین مایکروسافت در حال تهیه ضد عفونی نماینده دست و تمیز کردن دفاتر خود با شدت بیشتری است.

گیتس نوشت: قوانین مربوط به آنچه مجاز است باید بتدریج تغییر کند تا ببینیم سطح تماس تعداد موارد ابتلا را افزایش می دهد یا خیر. کشور های مختلف می توانند از کشور هایی که دارای سیستم آزمون قوی هستند یاد بگیرند تا هنگام بروز مسائل از آن ها پیروی نمایند.

گیتس روز پنجشنبه نظرات خود را در خصوص چگونگی استفاده از پیشرفت های علمی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و نحوه بازگشت جامعه به حالت عادی پس از همه گیری را منتشر کرد. وی نوآوری هایی را که فکر می نماید برای غلبه بر شیوع بسیار مهم است مورد تأکید قرار داد و گفت: فکر می نماید به تدریج اقتصاد ها می توانند فعالیت خود را شروع نمایند.

گیتس گفت که اجتماعات بزرگی مانند مدارس باید باز باشند، در حالی که احتمالاً وقایع ورزشی نباید از سر گرفته گردد. گیتس اعلام کرد: صنایعی مانند رستوران ها نیز باید باز شوند، اما احتمالاً با مسائلی روبرو خواهند شد که شامل اختلال در زنجیره تأمین و چالش های حمل و نقل خواهد شد.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1239

به "بیل گیتس خاطرنشان کرد:3 هزار کارمند مایکروسافت در چین سر کار برگشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیل گیتس خاطرنشان کرد:3 هزار کارمند مایکروسافت در چین سر کار برگشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید