بوفون: تیم ملی ایتالیا تحت فشار شدیدی قرار گرفته است، می توانیم در جام جهانی شگفتی ساز باشیم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرنگاران: کاپیتان آتزوری معتقد است که اگر هموطنانش بتوانند فشاری که روی آنها وجود دارد را تحمل نمایند، قادر خواهند بود در جام جهانی 2014 شگفتی آفرین باشند.

بوفون: تیم ملی ایتالیا تحت فشار شدیدی قرار گرفته است، می توانیم در جام جهانی شگفتی ساز باشیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون معتقد است تیم ملی ایتالیا در جهت آماده سازی خود برای حضور در جام جهانی 2014 تحت فشار فراوانی قرار گرفته است. وی که آدینه شب از سنگر آتزوری در بازی محبت آمیز برابر تیم ملی آلمان محافظت کرد در مورد شانس کشورش برای قهرمانی در جام جهانی 2014 محتاطانه اظهارنظر کرد اما تاکید داشت که لاجوردی پوشان پتانسیل خلق شگفتی در برزیل را دارند.

بوفون در جمع خبرنگاران گفت: مطمئناً در این مقطع تیم های هستند که نسبت به ما در سطح بالاتری قرار دارند اما وضعیت ما هم چندان بد نیست. برخلاف دیگران ما از این امتیاز برخورداریم که می دانیم چه زمان و چگونه فشار را تحمل کنیم. زمانی که شرایط پیچیده می گردد، همه اعضای تیم گرایش دارند که بازی خوبی را ارائه نمایند.

سنگربان یوونتوس اضافه نمود: گفتن اینکه ایتالیای واقعی اکنون در چه وضعیتی قرار گرفته است آسان نیست. حق با پراندلی بود زمانی که گفت ما نباید فکر کنیم الان روی ابرها هستیم و قوی ترین تیم جهان. ما با همان طرز تفکر و رویکردی به جام جهانی 2014 می رویم که قبل از یورو 2012 و جام کنفدراسیون ها داشتیم. این به معنای ارائه عملکرد خوب و کسب نتایج قابل قبول است.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 586

به "بوفون: تیم ملی ایتالیا تحت فشار شدیدی قرار گرفته است، می توانیم در جام جهانی شگفتی ساز باشیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "بوفون: تیم ملی ایتالیا تحت فشار شدیدی قرار گرفته است، می توانیم در جام جهانی شگفتی ساز باشیم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: تیم ملی ایتالیا تحت فشار شدیدی قرار گرفته است، می توانیم در جام جهانی شگفتی ساز باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید