بهترین سواحل تایلند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، تایلند از زیباترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. در سواحل تایلند می‌توانید بر روی شن‌‌ها لم داده، در رستوان‌های ساحلی غذایی دریایی میل کنید و یا در تفریحات آبی آن شرکت کنید.

بهترین سواحل تایلند

ساحل لانگ (Long) تایلند

ساحل لانگ چشم اندازهای خیره کننده ای از جزیره فی فی دارد. این ساحل نرم ترین شن های سفید را در جزیره دارد. در این ساحل بازدید از عقاب‌های دریایی و میمون‌ها حس ماجراجویی را در شما بیدار کند.

بهترین زمان برای آمدن به این ساحل نوامبر تا مه در تور تایلند می‌باشد. دهکده تونسای از جاذبه های گردشگری مهم این محل است که غذاهای اصیل تایلندی را برای سرور دارد.

ساحل نای هارن (Nai Harn) تایلند

ساحل ساکت، کوچک و نه چندان شلوغ نای هارن در بین بهترین سواحل تایلند قرار دارد. دور این ساحل را تپه‌های سرسبز احاطه کرده است که زیبایی خاصی به ساحل داده اند. این ساحل مکانی دنج برای لذت بردن از شنایی آرامش بخش در محیطی آرام است. در تمام مدت سال این ساحل دیدنی است و می‌تواند تجربه‌ای به یادماندنی برای شما در تور تایلند باشد.

ساحل سان رایز (Sun Rise) تایلند

ساحل سان رایز از سواحل محبوب تایلند می‌باشد که به داشتن چشم‌اندازهای تماشایی معروف می‌باشد. در کنار این ساحل هتل ها و اقامتگاه های لوکس زیادی هست. بهترین زمان برای آمدن به این ساحل از نوامبر تا آوریل است. سان رایز در کو لیپه بهترین ساحل تایلند است که بیشتر مردم آن را به غواصی هستند چون موجودات دریایی و آبزی زیادی دارد که ممکن است در هنگام شنا آنها را مشاهده نمایید.

ساحل کاتا نوی (Kata Noi) تایلند

ساحل کاتا نوی به داشتن چشم اندازهای جادویی معروف است و بهترین محل می‌باشد که در آن کفش های خود را درآورده و بر روی شن‌های نرم ساعت‌ها قدم زده و محو تماشای غروب خورشید بشوید. این ساحل یکی از زیباترین سواحل تایلند می‌باشد و بهترین زمان آمدن به آن از نوامبر تا آوریل می‌باشد و مکانی محبوب برای موج سواری و غواصی در تور تایلند می‌باشد.

انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 325

به "بهترین سواحل تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سواحل تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید