معرفی بهترین رستوران های پاتایا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، غذا یکی از جاذبه های اصلی تور تایلند در شهر ساحلی پاتایا است. در این شهر از هر جایی می‌توانید غذای عالی تایلندی خود را تهیه نمایید. در این مقاله شما را با بهترین رستوران های پاتایا آشنا خواهیم کرد

معرفی بهترین رستوران های پاتایا

رستوران غذاهای دریایی لانگ‌ساوای (Langsawai) در تور تایلند

این رستوران عنوان مشهورترین رستوران غذاهای دریایی پاتایا را در سی سال گذشته در اختیار داشته است. در این رستوران نیز انواع محصولات دریایی مانند ماهی، میگو و ... با روش خاصی طبخ و با قیمت بسیار مناسبی به گردشگران تور تایلند عرضه می‌کنند.

رستوران غذای دریایی و خانه استیک ریم تالای (Rim Talay) در تور تایلند

این رستوران در نوار ساحلی وانگ آمات قرار داشته و منوی آن مجموعه‌ای از غذاهای متنوع تایلندی، ژاپنی، چینی، روسی و انواع غذاهای غربی است. البته اصلی‌ترین غذای این رستوران غذاهای دریایی هستند و در صورت ترجیح مشتریان می‌توانند بر روی شن‌های ساحلی غذای خود را صرف کنند. پرس‌های غذا نیز علاوه بر حجم زیاد از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

رستوران لنگ کی (Leng Kee) در تور تایلند

برخلاف سایر رستوران‌های محلی تایلندی، این رستوران انواع غذاهای چینی را به مشتریان عرضه می‌کند و جز معدود رستوران‌های تایلندی است که با وجود فعالیت‌ شبانه روزی در ارائه خدمات و جلب رضایت گردشگران تور تایلند موفق بوده است. علاوه بر این، مشتریان در موقع شام می‌توانند غذای خود را در فضای خارجی (پیاده‌رو) با قیمت بسیار مناسب و ارزانی صرف کنند.

آشپزخانه قایق (Boat Bakery) در تور تایلند

با وجود اینکه رستوران‌های بسیاری با منوهای بین المللی و قیمت‌های ارزان در پاتایا وجود دارند، این رستوران به لحاظ کیفیت یکی از بهترین‌های این لیست به شمار می‌رود و شاهد این مدعی تایید آن توسط اهالی بومی پاتایا است. در واقع، این رستوران به دلیل خاتمه زود هنگام ساعت کاری برای صرف صبحانه و ناهار مکان بسیار مناسبی می‌باشد.

انتشار: 6 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 41

به "معرفی بهترین رستوران های پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین رستوران های پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید