برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو شهریور 99

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو روز گذشته به سرانجام رسید و مراسم قرعه کشی فروش ایران خودرو راس ساعت 9 امروز برگزار می گردد. متقاضیان ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو می توانند پس از سرانجام یافتن مراسم قرعه کشی ایران خودرو شهریور 99 برای مشاهده نتیجه قرعه کشی ایران خودرو به لینک زیر مراجعه نمایند. نتایج قرعه کشی ایران خودرو به وسیله همین سایت اعلام می گردد و برندگان قرعه کشی ایران خودرو تا روز پنجشنبه فرصت دارند تا وجه مورد نظر شرکت ایران خودرو را واریز نمایند. در ادامه جرئیات بیشتر از طرح فروش فوق العاده ایران خودرو را برایتان شرح داده ایم.

برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو شهریور 99

در مرحله سوم فروش فوق العاده ایران خودرو، پنج محصول سمند ال ایکس، پارس بنزینی، پژو 206 تیپ پنج، پژو 206 صندوق دار و 405 اس. ال. ایکس عرضه شده است.

اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو به محض اعلام از این لینک قابل مشاهده خواهد بود

اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو

پس از قرعه کشی و تأیید فرآیند آن توسط نهاد های ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی به وسیله ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

فرصت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو

مشتریان منتخب در این طرح تا روز پنج شنبه این هفته، 27 شهریورماه فرصت خواهند داشت تا با واریز وجه خودرو، نسبت به ثبت نام قطعی در این طرح اقدام نمایند. در صورت گذشته این مهلت و عدم واریز وجه نفرات با فهرست ذخیره ها جایگزین خواهند شد.

زمان تحویل محصولات ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودرو ها حداکثر سه ماه خواهد بود. همچنین در این طرح قیمت محصولات ایران خودرو قطعی است.

قیمت محصولات عرضه شده در سومین فروش فوق العاده

از آنجایی که این طرح فروش به صورت فروش فوق العاده برگزار می گردد قیمت های اعلامی برای خودرو های عرضه شده به قطعی است و منتخبان تا 5 شنبه این هفته (27 شهریور) فرصت دارند وجه درخواست شده برای خودروی انتخابی به حساب ایران خودرو واریز نمایند.

براساس اعلام این خودروساز منتخبان برای سمند LX باید مبلغ 93 میلیون و 605 هزار و 300 تومان پرداخت نمایند. متقاضیان نهایی پژو 206 تیپ 5 نیز باید مبلغ 101 میلیون و 465 هزار و 500 تومان را به حساب غول آبی جاده مخصوص واریز نمایند.

پژو 206 صندوق داربا مبلغ 104 میلیون و 797 هزار و 700 تومان در دسترس منتخبان واقع شده است.

پژو پارس بنزینی با مبلغ 97 میلیون و 746 هزار و 400 تومان و پژو 405 SLX با مبلغ 85 میلیون و 562 هزار و 800 تومان در این طرح فروش عرضه شده است.

برندگان قرعه کشی ایران خودرو چقدر سود می نمایند؟

در حالی این قیمت ها برای محصولات عرضه شده در سومین فروش فوق العاده از سوی ایران خودرویی ها اعلام شده است که نگاهی به قیمت های بازار نشان می دهد این محصولات قیمتی به مراتب بیشتر از قیمت های اعلامی از سوی این خودروساز دارند.

در شرایطی که خبر می رسد قیمت خودرو ها در بازار تا حدی تعدیل شده و در راستا کاهشی قرار گرفته است، اما قیمت پژو 206 تیپ 5 تا رقم 240 میلیون تومان و قیمت پژو 206 صندوقدار نیز تا رقم 238 میلیون تومان بالا رفته بود.

قیمت پژو پارس نیز تا 197 میلیون تومان در بازار قد کشید.

آنالیز بازار سمند LX هم نشان می دهد این خودرو که به عنوان مدل پایه سمند در بازار حضور دارد رشد قیمت تا 173 میلیون تومان را نیز تجربه کرد.

پژو 405 SLX نیز طمع قیمت 185 میلیون تومانی را نیز چشید؛ بنابراین کسانی که فردا اسمشان از گرونه قرعه کشی خارج گردد این امکان را دارند که از سود خوبی بهرمند شوند.

محصولات عرضه شده در سومین فروش فوق العاده چه رنگی هستند؟

منتخبان سومین طرح فروش چه نگ هایی را می توانند برای خودرو های خود انتخاب نمایند.

منتخبان نهایی سمند LX می توانند این خودرو را با رنگ های سفید، خاکستری متالیک و مشکی متالیک از خودروساز تحویل بگیرند.

پژو 206 تیپ 5 نیز با رنگ های سفید، خاکستری متالیک، مشکی متالیک و قرمز متالیک در دسترس منتخبان واقع شده است.

ایران خودرویی ها پژو 206 صندوق دار را با رنگ های سفید، خاکستری متالیک و گیلاسی متالیک در این طرح فروش ارائه داه اند.

پارس بنزینی نیز با رنگ های سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک و نقره ای متالیک در سومین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو حاضر است.

پژو 405 SLX با رنگ های سفید و خاکستری متالیک نیز عرضه شده است؛ بنابراین در میان محصولات یاد شده پژو 405 SLX کمترین تنوع رنگ دارد و به از آن پژو 206 صندوقدار و سمند به این لحاظ در صندلی دوم واقع شده است.

دو محصول دیگر نیز هر یک با 4 رنگ در سومین طرح فروش فوق العاده حاضر هستند.

سود مشارکت و انصراف در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو

در سومین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده

در جدول منتشر شده از سوی ایران خودرو، ظرفیت هر نمایندگی در طرح فروش فوق العاده 91 دستگاه می باشد.

مشتریان منتخب در این طرح تا روز پنج شنبه این هفته، 27 شهریورماه فرصت خواهند داشت تا با واریز وجه خودرو، نسبت به ثبت نام قطعی در این طرح اقدام نمایند. در صورت گذشته این مهلت و عدم واریز وجه نفرات با فهرست ذخیره ها جایگزین خواهند شد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1468

به "برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو شهریور 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو شهریور 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید