با جاکفشی های نو LG نگران بوی بد و خرابی کفش های خود نباشید!

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، LG به تازگی و در جریان نمایشگاه IFA 2022 از دو جاکفشی جالب با نام های Styler ShoeCase و Styler ShoeCare رونمایی نموده است.

با جاکفشی های نو LG نگران بوی بد و خرابی کفش های خود نباشید!

LG شرکتی است که در نوآوری و خلق ایده های جالب و عجیب، معروفیت زیادی دارد. اما این نوآوری ها فقط به فراوری گجت های هوشمند محدود نمی گردد. این شرکت کره ای به تازگی و در جریان نمایشگاه IFA 2022 از دو جاکفشی تازه رونمایی نموده که قابلیت های جالبی هم دارند.

نخستین جاکفشی که با نام Styler ShoeCase شناخته می گردد، از یک سری امکانات بهره می برد که کفش ها را از رطوبت و حتی اشعه فرابنفش در امان نگه می دارد. کاربران بعلاوه می توانند چهار طبقه از این جاکفشی پنجره دار را روی هم قرار دهند تا هم به فضای بیشتری برای قرار دادن کفش های خود درون آن دسترسی پیدا نمایند و هم با قرارگیری آن ها روی هم، فضای کمتری از محیط خانه اشغال گردد. نکته جالب اینجاست که این جاکفشی از یک صفحه چرخان هم بهره می برد که کفش در آن می چرخد تا از تمامی زوایا قابل رویت باشد.

جاکفشی دوم، Styler ShoeCare نام دارد. این محصول با این هدف طراحی شده که بوی بد را از کفش های شما برطرف کند. کاربران بعلاوه می توانند یک طبقه از جاکفشی Styler ShoeCase را هم روی آن قرار دهند. نکته جالبی که در طراحی این جاکفشی ها وجود دارد این است که LG قبل از فراوری آن، تحقیق نموده و متوجه شده بعضی از افراد جوان و میان سال، علاقه زیادی به جمع کردن کفش های گران قیمت و لاکچری دارند. در نتیجه تصمیم گرفته محصولی را به آن ها ارائه دهد که می تواند از این کفش ها به خوبی مراقبت کند.

Styler ShoeCase دربی شیشه ای و شفاف دارد و در همان نگاه نخست می توان متوجه شد که یک جاکفشی است. Styler ShoeCare اما در نگاه نخست شبیه به یک یخچال کوچک است. اما همین محصول کوچک نه تنها به لطف فناوری TrueSteam شرکت LG قادر است بوی بد را از کفش ها برطرف کند بلکه می تواند با فناوری دیگری تحت عنوان Zeo-Dry، لذت پوشیدن دوباره آن ها را دوچندان کند. کاربران می توانند با استفاده از Styler ShoeCare، هر بار چهار کفش را خشک و بوزدایی نمایند. تمام این فرایند هم در مدت 37 دقیقه و با صدای 35 دسی بل صورت می گیرد که اصلا صدای زیادی محسوب نمی گردد.

اگر در خانه حضور ندارید، نیازی هم نیست نگران کفش های خود باشید. اپلیکیشن LG ThinQ به شما یاری می نماید شرایط کفش ها را از راه دور مورد آنالیز قرار داده و هر دو جاکفشی را کنترل کنید. این شرکت کره ای در کوشش است تا با برندهای فعال در زمینه سبک زندگی وارد همکاری گردد تا بتواند قابلیت های بیشتری را به اپلیکیشن خود اضافه کند.

در حال حاضر هیچ قیمتی برای این جاکفشی ها اعلام نشده و از این بابت هم که چه زمانی و در چه بازارهایی می توان به آن ها دسترسی داشت هم هیچ اطلاعی نداریم. باید منتظر بمانیم و ببینیم تصمیم LG در این رابطه چیست.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2388

به "با جاکفشی های نو LG نگران بوی بد و خرابی کفش های خود نباشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جاکفشی های نو LG نگران بوی بد و خرابی کفش های خود نباشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید