بازدید رئیس جمهور چین از پایگاه نظامی در آبهای جزایر مورد مناقشه

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرنگاران: رئیس جمهور چین در اقدامی که به منظور تاکید بر حق حاکمیت بر جزایر مورد مناقشه با ژاپن داشت، از یک پایگاه نیروی دریایی این کشور در نزدیکی این جزایر در جنوب دریای چین بازدید کرد.

بازدید رئیس جمهور چین از پایگاه نظامی در آبهای جزایر مورد مناقشه

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، شی جینپینگ رئیس جمهور چین روز گذشته (پنجشنبه) در اقدامی که به منظور نشان دادن نزدیکی وی با ارتش این کشور و تاکید بر حق حاکمیت بر جزایر مورد مناقشه داشت، از یک پایگاه نیروی دریایی این کشور در نزدیکی این جزایر در جنوب دریای چین بازدید کرد.

سفر رئیس جمهور چین به این پایگاه نیروی دریایی چین در منطقه سانیا در جزیره هاینان اولین سفر وی به یک پایگاه نظامی پس از انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور این کشور و همچنین به دست دریافت ریاست کمیسیون نظارت بر ارتش 2.3 میلیون نفری آزادیبخش خلق است.

بنا براین گزارش، شی پیش از آنکه سوار بر زیردریایی پیشرفته آبی و خاکی چینی گردد از نیروها و تجهیزات نظامی نیروی دریایی چین دیدن کرد.

شی سال گذشته هنگامی که ریاست حزب حاکم کمونیست چین را برعهده گرفت به عنوان رئیس یک کمیسیون نظارتی بر ارتش این کشور انتخاب شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1034

به "بازدید رئیس جمهور چین از پایگاه نظامی در آبهای جزایر مورد مناقشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس جمهور چین از پایگاه نظامی در آبهای جزایر مورد مناقشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید