انواع لاک های خوشرنگ؛ همراه عکس و مدل های طراحی لاک های پرطرفدار

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، دغدغه بیشتر ما خانم ها این روزها انتخاب رنگ لاک هایمان است. اینکه چه رنگی بزنیم که با هر لباسمون ست بشه یا الان توی این فصلی که هستیم چه رنگی بزنیم که دستامون خوشگل و مجذوب کننده نشون داده بشه دغدغه فکری تک تکمون شده و حتی وقتی برای مانیکور و پدیکور و کاشت ناخن به مراکز زیبایی می رویم دایماً درگیریم چه رنگی بزنیم و ممکنه از کسایی که اونجا هستن یا ناخن کار خودتون نظر بخواهین و در نهایت رنگی می زنید که تا پاتون به خونه رسید پشیمون شوید. حتی برای عروس های گل هم چند نمونه تزئین ناخن گذاشتیم که کار شما را در انتخاب مدل ناخن هایتان راحت کنه.

انواع لاک های خوشرنگ؛ همراه عکس و مدل های طراحی لاک های پرطرفدار

در این مقاله می خوام شما را با لاک های نو که مجذوب نماینده، خوش رنگ و دوست داشتنی هستند، آشنا کنم.

با پیشرفت صنعت مد لاک هایی به بازار عرضه شد که انتخاب را برای بانوان با انواع سلایق متفاوت آسان نمود. امروزه لاک ها در رنگ های مختلف مثل مداد رنگی موجود است و مثلاً اگر قرمز بخواهیم در بی شمار شماره از کم رنگترین تا پر رنگ ترین آن موجود است و فرد با توجه به سلیقه خود آن را می خرد.

چه لاک هایی در بازار وجود دارد؟

در بازار جهانی علاوه بر لاک های ساده لاک هایی عرضه شد که مورد پسند همگان شد و تب خرید آنها گریبان گیر بانوان شد و اگر از خانمی سوال گردد یک بار این لاک را امتحان نموده و در کلکسیون لاک هایش موجود است.

لاک مغناطیسی، شب تاب، مخملی، اکلیلی، ترک، شنی، ژله ای، مات، لاک آینه ای یا کروم و غیره از مجموعه این لاک ها است. همه این لاک ها بسته به نوع و سلیقه و محیط کاری و مهمانی که تشریف می برید انتخاب می گردد. اما امروزه معمولاً لاک یک هفته بر روی دست شماست بنابراین باید در رنگ و مدل آن دقت لازم را کرد که زود زده نشوید.

لاک شب تاب

لاک شنی

لاک مخملی

لاک ساده

لاکی که اولین بار به بازار عرضه شد لاک ساده بود و در همه رنگ و شماره در بازار عرضه می گردد و فقط کافیست رنگ لاک مورد علاقه خود را انتخاب و بعد از تست آن را بخرید. این نکته را در نظر داشته باشید که رنگ لاک حتماً روی ناخن تست گردد تا رنگ اصلی آن مشخص گردد. برخی از لاک ها کم رنگ هستند که با چند بار زدن رنگ لاک مورد دلخواه شما مشخص می گردد که معمولاً این رنگ ها برای فصل های گرم مورد استفاده قرار می گیرد.

برای فرنچ کردن ناخن ها از لاک کم رنگ صورتی، سفید(و یا هر رنگ دیگر) و بی رنگ معمولی و یا بیس کوت استفاده می کنیم که این روش لاک زدن مورد دلخواه همگان است و روش زدن آن اصولی دارد که به آن اشاره می کنیم:

1-ابتدا ناخن های خود را با یک پنبه آغشته به لاک پاک کن کاملاً تمیز نموده و پاک کنید.

https://blog.okala.com/wp-content/uploads/2018/12/Do-a-French-Manicure-Step-1-Version-6.360p.mp4

2- ناخن هایتان را با ناخن گیر بگیرید و به اندازه دلخواه کوتاه کنید.

https://blog.okala.com/wp-content/uploads/2018/12/Do-a-French-Manicure-Step-2-Version-6.360p.mp4

3- بعد از آن ناخن خود را سوهان بکشید.

https://blog.okala.com/wp-content/uploads/2018/12/Do-a-French-Manicure-Step-3-Version-6.360p.mp4

4- دستان را در آب گرم گذاشته تا اینکه پوست دستانتان نرم گردد.

https://blog.okala.com/wp-content/uploads/2018/12/Do-a-French-Manicure-Step-4-Version-3.360p.mp4

5- با لوازم مانیکور اطراف ناخن تان را تمیز کنید.

https://blog.okala.com/wp-content/uploads/2018/12/Do-a-French-Manicure-Step-5-Version-6.360p.mp4

6- لاک پایه خود را بزنید که معمولا صورتی کم رنگ است.

7- بعد از خشک شدن لاک پایه به انگشتان خود چسب بزنید و لاک دلبخواه خود را بزنید. معمولاً لاک رنگ سفید هواداران بیشتری دارد.

8- اطراف انگشت خود را تمیز کنید و در نهایت لاک بی رنگ یا تاپ کوت خود را بزنید.

[aparat id=Xmrit]ٰ

فرنچ را بر روی ناخن پا نیز می توانید انجام دهید.

لاک فصل گرم:

لاک کرم (قهوه ای روشن):

این لاک به علت اینکه ملایم است برای فصل بهار به دستان تان طراوت و زیبایی می بخشد. این لاک را برای لاک فرنچ نیز استفاده می توان کرد.

لاک آبی آسمانی:

این رنگ به مانند باران بهاری روی دستان شما حس آرامش می بخشد. این رنگ بعلاوه به طرف مقابل نیز که به دستان شما نگاه می نماید حس آرامش را القا می نماید.

لاک سبز:

سبز به معنای سرزندگی و سلامتی برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب است. سبز در تناژهای مختلف از جمله یشمی، زیتونی، چمنی، مغز پسته ای، ارتشی، لجنی و غیره موجود است.

لاک نارنجی:

نارنجی روشن برای فصل تابستان و گرما مناسب است و یادآور خورشید و گرماست. بسیاری از خانم های جوان در این فصل پوست خود را برنزه می نمایند و رنگ نارنجی به علت داشتنی پوستی برنزه دستان شما را زیباتر می نماید.

لاک زرد:

زرد نشان از خورشید و ماه گرم است و در تناژهای مختلف از لیمویی، طلایی، نخودی، هلویی و شیری و غیره در بازار وجود دارد. این رنگ لاک با آرایش مناسب تابستان معرکه است.

لاک یاسی:

رنگ یاسی که از خانواده بنفش است برای فصل گرم و به مصداق گل های بهاره به دستان شما زیبایی می دهد.

لاک مشکی:

رنگ لاک مشکی رنگی است که هم در فصل گرم و هم در سرد می توانید به ناخن ها بزنید و همواره دستان تان را خاص نشان می دهد.

لاک سفید:

لاک سفید که حس آرامش را در وجود انسان ایجاد می نماید برای فصل های گرم برترین گزینه است.

لاک سرخابی:

شاید پرهوادارترین لاک رنگ سرخابی باشد که مخصوص فصل تابستان و روزهای گرم آن است. سرخابی که از خانواده رنگ بنفش است در شماره بندی مختلف در بازار موجود است.

لاک فصل سرد:

لاک آبی تیره:

این رنگ مورد علاقه بسیاری از بانوان است و با لباس های شب راحت ست می گردد. به علت تیرگی گرمابخش دستان سرد شما در فصل سرماست.

لاک اکلیلی:

شاید باورتان نگردد این لاک در هر فصلی استفاده می گردد و بسیار پرکاربرد است. بسیاری از خانم ها در دیزاین ناخن از این لاک استفاده می نمایند. در مراسم شب با زدن طلایی اکلیلی دست شما می درخشد. برخی از اوقات می توانید لاک خود را زده و روی آن از لاک شاین بی رنگ بهره ببرید.

لاک نقره ای:

این رنگ لاک در فرنچ و به صورت ساده استفاده می گردد و اگر متالیک نقره ای باشد درخشش به ناخن های شما می دهد.

لاک بنفش تیره:

بنفش رنگی دوست داشتنی است و چه زیباتر می گردد زمانی که در روزهای پاییزی و زمستانی از این رنگ استفاده کنیم.

لاک زرشکی:

زرشکی زیرزمینه رنگ قرمز است و به نوعی قرمز تیره است. در فصل زمستان و به هنگام بارش برف دستان تان زیبایی برف زمستانه را به رخ همگان می کشد و سرمای زمستان را رو به گرمی فرح بخش می کشا ند.

لاک مغناطیسی:

این لاک با براده های آهن ساخته شده و بر پایه مغناطیس است. بوسیله آهن ربای مخصوص که بر روی لاک است، می توانید به آن طرح های مختلف بدهید. با لاک های مغناطیسی کلی طرح مجذوب نماینده و شگفت انگیز در رنگ ها و طرح های مختلف می توانید بزنید.

قبل از زدن لاک مغناطیسی لاک تقویت ناخن خود را بزنید. این لاک باعث تقویت ناخن شده و با فرمولاسیون مغذی موجود در آن از ریش ریش شدن، لایه لایه شدن، شنمایندگی و زرد شدن ناخن جلوگیری می نماید. این یکی از راههای نگهداری و تقویت ناخن در زیر لاک است.

https://blog.okala.com/wp-content/uploads/2018/12/Apply-Magnetic-Nail-Polish-Step-2-Version-2.360p.mp4

رنگ لاک و طراحی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هر رنگ و طراحی مغناطیسی همراه هم و در یک لاک است.

آهن ربای مغناطیسی، که معمولا به درپوش لاک مغناطیسی ساخته شده است. شما نوارهایی از فلز را می بینید که طرح هایی مانند خطوط موازی، ستاره، شابلون یا منحنی ها ایجاد می نمایند. اگر تصویری از طرح نهایی که می خواهید بر روی دستان تان باشد را ببینید قبل از خرید آن را امتحان و بعد انتخاب کنید. مارک های خوب لاک مغناطیسی مانند سالی هانسن، Essie، OPI در بازار موجود است.

https://blog.okala.com/wp-content/uploads/2018/12/Apply-Magnetic-Nail-Polish-Step-4-Version-2.360p.mp4

قلم مو را روی ناخن از پایین به بالا بکشید. حواستان باشد از آهن ربا استفاده نکنید. وقتی لاک خشک شد مجدداً لاک بزنید تا لاک بر روی دستان تان خودش را خوب نشان بدهد. هرچه قدر لاک ضخامت بیشتری داشته باشد، آهن ربا روی ناخن طرح زیباتری ایجاد می نماید.

https://blog.okala.com/wp-content/uploads/2018/12/Apply-Magnetic-Nail-Polish-Step-5-Version-2.360p.mp4

روی لاک خود لاک بی رنگ را زده و وقتی حجم زیادی از لاک بر روی ناخن هایتان بود درپوش مغناطیسی را روی لاک زده و 10 الی 15 ثانیه صبر کنید و خواهی دید طرح مورد نظر روی ناخن شما قرار گرفته است.

https://blog.okala.com/wp-content/uploads/2018/12/Apply-Magnetic-Nail-Polish-Step-6-Version-2.360p.mp4

و در خاتمه تاپ کوت خود را بزنید. تاپ کات بر روی لاک،زمان ماندگاری را بیشتر می نماید.

https://blog.okala.com/wp-content/uploads/2018/12/Apply-Magnetic-Nail-Polish-Step-7-Version-2.360p.mp4

و در نهایت لاکی با طرحی شگفت انگیز زیبایی دستان تان را دو چندان خواهد نمود.

لاک ژله ای:

لاک ناخن ژله ای با ظاهری شبیه لاک های طبیعی و با ژل اکریلیک ترکیب شده است. بر روی ناخن هایتان قرار می گیرد. لاک ژله ای زیر نور ماوراء بنفش و دستگاه UV محکم و سفت می گردد. زمان ماندگاری آنها دو الی سه هفته است و با استون یا لاک پاک کن، پاک نمی گردد. دست چپ و راست به مدت حداقل 5 دقیقه در زیر دستگاه ماورا بنفش باید بماند و طی عمل شیمیایی ژل به ناخن خواهد چسبید. لاک ژله ای را در منزل نیز می توانید انجام دهید ولی در مراکز کاشت ناخن این عمل بهتر و با ظرافت خاصی بعد از مانیکور دستان تان انجام خواهد شد.

و اما چرا لاک ژله ای؟

لاک ژله ای برای کسانی مناسب است که زمان زیادی برای تمدید و تغییر در لاک خود ندارند و ترجیح می دهند لاک مدت زمان طولانی تری روی ناخن هایشان بماند یا دوست دارند روی ناخن هایشان طراحی و دیزاین گردد. لاک ژله ای به راحتی از روی ناخن پاک نمی گردد و هرگز سعی نکنید با اجسام تیز از روی ناخن آن را پاک کنید زیرا آسیب جدی به ناخن های خود می زنید. اگر ناخن های حساس و شنماینده ای دارید از لاک ژلی به مدت طولانی استفاده نکنید به این علت که به ناخن ها اکسیژن نخواهد رسید و به مرور آسیب جدی به ناخن هایتان می زند و با مرور زمان رنگ شان زرد خواهد شد.

لاک آینه ای یا کروم:

لاک آینه ای مجذوب نماینده در رنگ های مختلف، دست شما را زیبا و خاص می نماید. امروزه مارک های خوب در سطح جهان در زمینه فعالیت و در گوی رقابت را در زمینه لاک های آینه ای از هم سبقت می گیرند. تنوع رنگ لاک های آینه ای خیلی زیاد است و مارک های خوب و معروف از جمله لاک کروم OPI و نارس و غیره این لاک شگفت انگیز را به بازار عرضه نموده اند.

لاک کروم به وسیله پودر کروم یا سایه چشم اکلیلی متالیک تشکیل شده است. ابتدا لاک بیس کوت با رنگ دلخواه خود را زده و بعد از خشک شدن کامل آن به وسیله دستگاه UV با فرچه سایه، پودر کروم را روی ناخن زده و معجزه لاک را می بینید. بعد از آن تاپ کوت بی رنگ را روی لاک بزنید تا ماندگاری لاک کروم بالا برود.

[aparat id=gBa0h]

چگونه لاک براق خود را مات کنیم؟

لاک ناخن مات

لاک ناخن مات این روزه هواداران بسیاری دارد و یکی از ترند های مورد علاقه بانوان جوان است. لاک مات دارای طرح های مختلف است و با توجه به سلیقه و استعداد ناخن کار خود می توانید طرح های زیبا و مجذوب نماینده بر روی ناخن های خود پیاده کنید.

چندین روش برای مات کردن لاک های شما وجود دارد که در اینجا به آن اشاره خواهیم کرد:

1) ابتدا بیس کوت خود را بزنید و زمانی که کاملاً خشک شد، لاک براق با رنگ مورد دلخواه خود را بزنید. یک کتری را که پر از آب است را روشن نموده و زمانی که آغاز به بخار کردن کرد و بخار به حدی بود که قابل تماشا است ناخن های خود را در مقابل بخار گرفته و خواهید دید لاک تان رو به ماتی خواهد رفت. اگر همچنان براق بود مجدداً دست خود را روی بخار بگیرید. این روش بسیار ساده و مقرون به صرفه است.

2) یک سایه چشم رنگی با رنگ دلبخواه برداشته و کاملاً آن را پودر کنید. می توانید به جای سایه درون لاک براق خود آرد نشاسته بریزید. اندازهی از لاک بی رنگ و براق خود را داخل فویل تا ورقه روغنی بریزید و سایه چشمی که پودر کردید با آن مخلوط نموده و وقتی کاملاً با آن حل شد با فرچه لاک روی ناخن های خود بکشید. لاک مات به علت داشتن پودر اگر درست و با دقت کشیده نگردد روی ناخن دچار برجستگی و دون دون می گردد. بنابراین قبل از لاک مات سوهان ناخن را با دقت زده و بیس کوت خود را بزنید.

3) یک راه دیگر برای لاک ناخن مات استفاده از تاپ کوت مات است که قیمت آن به نسبت تاپ کوت براق گران تر است ولی یکی از ساده ترین روش ها برای مات کردن لاک است.زمانی که لاک خود را زدید و خشک شد تاپ کوت مات خود را روی ناخن های خود بزنید.

برترین برند لاک مات:

لاک مات ESSIE، ZOYA، OPI، CHINA GLAZE، CND و غیره است. این برند ها در طرح ها و رنگ های مختلف موجود است.

لاک مات ZOYA:

لاک قرمز مات زویا با خاصیت خشک شدن سریع مخصوص دست های سبزه و برنزه است. البته رنگ های مات دیگر زویا چشم گیر و فوق العاده است و برای هر خانمی با سلیقه متفاوت موجود است. لاک آلبالویی زویا با رنگی خاص و شیک برای مهمانی ها بسیار عالی است.

لاک مات OPI:

لاک مات بنفش OPI بسیار خوش رنگ است و با استقبال خانم های جوان روبرو شده است. لاک بنفش رنگی است که همه قشر جوان و امروزی جامعه به این رنگ علاقه دارند و به راحتی با هر رنگی ست می گردد.

لاک مات ESSIE:

لاک صورتی مات اسی ملایم و با دوام مورد علاقه همگان است. لاک صورتی ملایم برای محیط های اداری و مکان هایی که می خواهید رنگ لاک تان بسیار نمایان نباشد انتخاب مناسبی است.

لاک مات china Glaze:

این لاک خوش رنگ با رنگ آبی نفتی مات برای فصول گرم و سرد به بازار عرضه شده است. رنگ های دیگر این برند نیز بسیار خوش رنگ و مجذوب نماینده هستند.

زدن لاک به دستان روح شادی و سرزندگی را در انسان زنده می نماید و به زندگیتان رنگ و لعاب تازه ای می بخشد.

تزئین ناخن عروس

یکی از دغدغه های عروس خانم ها در زمان عروسی مدل و طرح ناخن هایشان است. ما اینجا چند نمونه عکس مدل تزئین ناخن عروس گذاشته ایم که هم ساده و زیبا هستند، هم از رنگ های روشن و ملایم که مناسب هر رنگ پوستی است، استفاده شده.

  • به علت سادگی و رنگ این مدل، این طرح برای هر مراسم و لباسی قابل استفاده است.
  • این مدل مناسب افرادی است که دوست ندارند، از رنگ و یا مواد خاصی برای تزئین استفاده نمایند.
  • مدلی مناسب افرادی که هوادار تزئین های خاص و ترکیب رنگ های براق، اکلیلی و مات هستند.
  • طرح برجسته گلدار بسیار زیبا.
  • فرنچ ناخن همراه با طرح گل های سفید هم رنگ فرنچ.

اگر کار ناخن انجام می دهید و یا در رابطه با این پست نظری و یا انتقادی دارید شاد می شویم با ما در میان بگذارید.

منبع: اُکالا
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2150

به "انواع لاک های خوشرنگ؛ همراه عکس و مدل های طراحی لاک های پرطرفدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع لاک های خوشرنگ؛ همراه عکس و مدل های طراحی لاک های پرطرفدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید