افزایش دما تا سرانجام هفته، دمای 21 درجه در تهران

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سازمان هواشناسی کشور اعلام نموده که از فردا تا انتها هفته در بیشتر نقاط کشور جوی آرام و همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود که این افزایش در نیمه شرقی کشور محسوس تر است.

افزایش دما تا سرانجام هفته، دمای 21 درجه در تهران

به گزارش خبرنگاران از مهر ، مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور بیان کرد: امروز دوشنبه سامانه بارشی که در جنوب شرق کشور فعال است، در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و همچنین در دریای عمان سبب رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

ضیائیان اضافه نمود: از اواخر وقت امروز این سامانه از جنوب شرق کشور خارج خواهد شد. همچنین از امروز تا چهارشنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد، نسبتاً شدید بوده که در بعضی از مناطق موجب خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی می گردد.

وی توضیح داد: از فردا سه شنبه تا سرانجام هفته در بیشتر نقاط کشور هوا آرام و همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود که این افزایش در نیمه شرقی کشور محسوس تر است.

به گفته وی، روز پنج شنبه و آدینه به جهت سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

هوای تهران امروز صاف و فردا گاهی وزش باد پیش بینی شده و دمای هوای پایتخت روز پنج شنبه به 21 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1123

به "افزایش دما تا سرانجام هفته، دمای 21 درجه در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش دما تا سرانجام هفته، دمای 21 درجه در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید