اخبار پایه های پرسپولیس، شکایت از بازیکنان نوجوان استقلال

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به دلیل توهین به بازیکنان تیم نوجوانان پرسپولیس، این باشگاه از استقلالی ها شکایت خواهد نمود.

اخبار پایه های پرسپولیس، شکایت از بازیکنان نوجوان استقلال

شکایت از رقیب

فیلمی که بعد از پیروزی در دربی از رختکن تیم نوجوانان استقلال منتشر شد و بازیکنان این تیم به قرمزها توهین می کردند، باشگاه پرسپولیس را به شکایت واداشت. پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفته که این باشگاه از استقلالی ها شکایت خواهد نمود: قطعا این مسئله را پیگری می کنیم، چون مباحث اخلاقی برای ما بسیار مهم است.

نونهالان با دو سرمربی

رقابت های این هفته پایه ها با یک شکست و یک تساوی برای پرسپولیس آغاز شد و این باشگاه تیم نونهالان خود را در دربی نوجوانان به میدان فرستاد. جوانان تهران در آغاز نیم فصل دوم میزبان پاس قوامین بودند که این بازی بدون گل به انتها رسید. نوجوانان پرسپولیس و استقلال هم به مصاف یکدیگر رفتند و پرسپولیس مانند هفته های گذشته، به دلیل کمبود بازیکن، بازیکنان نونهال خود را در این بازی به میدان فرستاد. در واقع تیم نونهالان پرسپولیس یک بازی در میان با راهنمایی فرامرز سلطانی به عنوان تیم نونهالان و با راهنمایی رضا جباری به عنوان تیم نوجوانان به میدان می رود و دو، سه بازیکن نوجوان هم دارد. رضا جباری برای دربی، از 8 بازیکن نونهال در ترکیب اصلی خود استفاده کرد و سه بازیکن تعویضی اش هم نونهال بودند. تیم نونهالان پرسپولیس همچنین قرار بود در این روز به مصاف تیم نونهالان سپاهان فجر برود که به دلیل عدم امکان انجام دو بازی در یک روز، این دیدار به دوشنبه این هفته موکول شد.

آرزوی پدیده پرسپولیس: بازی در تیم برانکو

پدیده سال جاری تیم جوانان پرسپولیس علی خدایی است که تا اینجا 10 گل زده و 7 پاس گل هم داده و آرزویش بازی کردن در تیم بزرگسالان است: سال 90 وقتی که هنوز 12 سال داشتم، تست دادم و آقای منصور هاشمی که الان در تیم جوانان مربی ام است، من را برای بازی در رده سنی زیر 14 ساله های پرسپولیس انتخاب کرد. البته بیشتر اوقات در یک رده سنی بالاتر بازی نموده ام و امیدوارم روزی بتوانم در تیم بزرگسالان پرسپولیس بازی کنم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 195

به "اخبار پایه های پرسپولیس، شکایت از بازیکنان نوجوان استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار پایه های پرسپولیس، شکایت از بازیکنان نوجوان استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید