اجرای طرح جامع گردشگری برای سد اکباتان

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، معاون سرمایه گذاری و توسعه منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: سد اکباتان این شهر طبق مصوبه هیات وزیران منطقه نمونه گردشگری محسوب و برای آن طرح جامع گردشگری اجرا می گردد.

اجرای طرح جامع گردشگری برای سد اکباتان

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علیرضا قاسمی اعلام کرد: تیم مطالعاتی شهرداری همدان برای تهیه طرح جامع منطقه نمونه گردشگری سد اکباتان شروع به کار نموده است.

وی گفت: در هفته آینده این طرح تکمیل و در شورای توسعه و برنامه ریزی استان همدان برای فرآیند اعطای موافقت نامه تاسیس مناطق نمونه گردشگری مهیا گردد.

قاسمی اظهار کرد: جلسات کارشناسی گروه کاری گردشگری و امور زیربنایی برای آنالیز این طرح مطالعاتی تشکیل شده و از آنجا که منطقه سد اکباتان مطابق مصوبه هیات وزیران منطقه نمونه گردشگری محسوب می گردد، انجام هرگونه فعالیت در این منطقه احتیاجمند اعطای موافقت نامه تاسیس از جانب اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان بوده که پیش احتیاج اعطای این موافقت نامه تهیه و تصویب طرح جامع منطقه نمونه گردشگری مطابق با توضیح خدمات این اداره کل است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1286

به "اجرای طرح جامع گردشگری برای سد اکباتان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح جامع گردشگری برای سد اکباتان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید