آموزش صنایع دستی در دانشگاه های کرمانشاه

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، رئیس مجمع هنرمندان صنایع دستی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای آموزش صنایع دستی در دانشگاه های استان خبرداد.

آموزش صنایع دستی در دانشگاه های کرمانشاه

فیروز ناصری رئیس مجمع هنرمندان صنایع دستی استان کرمانشاه با اشاره به اقداماتی که در این زمینه انجام گرفته، گفت : از چندماه پیش رایزنی هایی را با مسئولین دانشگاه پیغام نور مرکز هرسین داشتیم تا در این دانشگاه بعضی رشته های صنایع دستی به دانشجویان آموزش داده گردد.

وی توضیح داد: نتیجه این رایزنی ها منجر به انعقاد تفاهم نامه ای شد که طبق آن مرکز پیغام نور هرسین فضایی را در اختیار ما قرار دهد تا در آن بعضی رشته های صنایع دستی را در قالب دوره های کوتاه مدت به دانشجویان علاقمند آموزش دهیم و در خاتمه دوره هم به آن ها گواهینامه معتبر اعطا گردد.

رئیس مجمع هنرمندان صنایع دستی استان با بیان اینکه در حال حاضر این آموزش ها در مرکز پیغام نور هرسین شروع شده، اضافه نمود: گلیم، قالی و گبه رشته هایی است که در این مرکز آن ها را به دانشجویان علاقمند آموزش می دهیم و درگام بعدی هم سراجی سنتی و احجام چوبی هم اضافه خواهند شد.

وی از رایزنی برای برگزاری این دوره ها در سایر دانشگاه های پیغام نور استان خبرداد و گفت: در این رابطه نشست هایی را با رئیس دانشگاه پیغام نور استان داشته ایم و بزودی تفاهم نامه ای هم در این رابطه امضاء خواهیم کرد .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1401 بروزرسانی: 22 آبان 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2423

به "آموزش صنایع دستی در دانشگاه های کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش صنایع دستی در دانشگاه های کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید