آزمایش برج مراقبت هوشمند در فرودگاه سنگاپور

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، یک برج مراقبت هوشمند در فرودگاه چانگی (چانگی) آزمایش خواهد شد که به اشخاصی که فرود و بلند شدن هواپیما ها را کنترل می نمایند، اجازه می دهد از دور و بدون اینکه هواپیما را ببینند این کار را انجام دهند.

آزمایش برج مراقبت هوشمند در فرودگاه سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

برج مراقبت هوشمند در فرودگاه چانگی سنگاپور آزمایش می گردد. این آزمایش که ارزشی برابر با 7 میلیون دلار دارد، توسط مقامات هواپیمایی سنگاپور انجام خواهد شد و قدرت و دقت روش توسط آنها سنجیده شده و تصمیم نهایی برای استفاده از این برج مراقبت در فرودگاه شلوغی مثل چانگی گرفته خواهد شد. مقامات هواپیمایی سنگاپور در این باره می گویند:

استفاده از تجهیزات کمکی پیشرفته سبب بهبود مدیریت ترافیک هوایی و امنیت شده و بهره برداری از سیستم هواپیمایی برای سفر نیز بالا خواهد رفت.

قرار شده است که مدیریت خدمات ترافیک هوایی انگلیس این پروژه را در سنگاپور دنبال کند. این پروژه شامل نصب تعداد زیادی دوربین ثابت برای مشاهده و ارسال تصویر هواپیما ها در یک صفحه نمایش بسیار بزرگ است. در این صفحه نمایش در واقع همان چشم انداز برج مراقبت دیده خواهد شد. این آزمایش که سال آینده انجام خواهد شد، به تعداد زیادی دوربین و تجهیزات پیشرفته ویدیویی برای اطلاع هر چه بهتر از وضعیت هواپیما ها نیاز خواهد داشت. برای مثال این دوربین ها قادر خواهند بود زوایای مختلف یک جسم را نشان داده و آن را بزرگ نمایی نمایند.

مدیر خطوط هواپیمایی سنگاپور، ژنرال کوین شام، (Kevin Shum) در این باره می گوید:

ما در همکاری با صنعت هوشمندگرایی، این کار را انجام خواهیم داد تا از ابعاد مختلف موجب پیشرفت خطوط هواپیمایی سنگاپور شویم.

خطوط هواپیمایی سنگاپور همکاری خود را با انگلیس ادامه خواهد داد تا این برج مراقبت در فرودگاه چانگی هر چه زودتر راه اندازی گردد. مناقصه برای راه اندازی برج مراقبت هوشمند در 28 فوریه شورع شد و سه پیشنهاد بسیار خوب را دریافت کرد. پیشنهاد ها بر اساس معیار هایی مانند قیمت، سابقه شرکت مناقصه گر و کفایت تکنیکی و تجهیزاتی آنالیز شده است.

منبع: کجارو / channelnewsasia.com
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 826

به "آزمایش برج مراقبت هوشمند در فرودگاه سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش برج مراقبت هوشمند در فرودگاه سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید