انفجارهای سریلانکا ده ها کشته و صدها زخمی بر جا گذاشت

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، مقام های سریلانکا از وقوع چند انفجار در این کشور خبر دادند، انفجارهایی که طبق گزارش ها حداقل 50 کشته و صدها زخمی بر جای گذاشته است.

انفجارهای سریلانکا ده ها کشته و صدها زخمی بر جا گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقام های پلیس سریلانکا امروز یکشنبه از وقوع چند انفجار در این کشور آسیایی اطلاع دادند.

پلیس سریلانکا اعلام نمود که امروز یکشنبه چندین انفجار در سه شهر شامل پایتخت و سه کلیسای این کشور رخ داده و انفجارها حین مراسم عید پاک در کلیساها به وقوع پیوست.

کلیسای سنت آنتونی در کوچچیکاده پایتخت سریلانکا (کلمبو) و همچنین کلیسای کاتوواپیتیا در کاتانا هدف انفجار نهاده شد. بنا بر گفته پلیس سریلانکا، در هتل شانگری-لا و کینگبری در پایتخت این کشور هم انفجارهایی انجام شده است.

با تور سریلانکا همراه باشید

تازه ترین اخبار سریلانکا (ساعت به وقت تهران است)

10:52- در حالی که بعضی منابع محلی سریلانکایی از احتمال انتحاری بودن حملات امروز اطلاع دادند، شبکه الجزیره در خبری فوری از افزایش تلفات به 52 کشته و 280 زخمی اطلاع داد.

10:45- خبرگزاری آسوشیتدپرس درباره انفجارهای مرگبار سریلانکا گزارش داد، این انفجارها در کلمبو (پایتخت)، نگمبو که اکثریت آن مسیحی هستند و شهر شرقی باتیکالوآ صورت گرفت اما تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حملات را برعهده نگرفته است.

10:40- خبرگزاری رویترز به نقل از منابع پلیس سریلانکا اطلاع داد، بر اثر انفجار در کلیسای کاتوواپیتیا واقع در شمال پایتخت، بیش از 50 نفر جان خود را از دست دادند.

10:30- شبکه ان دی تی وی هند در گزارشی درباره سریلانکا اطلاع داد، تلفات انفجارها به حداقل 49 کشته و 280 زخمی افزایش پیدا نموده است.

10:15- خبرگزاری فرانسه اطلاع داد که بر اثر 6 انفجار در سریلانکا، حداقل 42 نفر کشته و بیش از 100 نفر زخمی شدند.

09:40- شبکه اسکای نیوز اطلاع داده که انفجارهای مرگبار امروز در 6 نقطه در سریلانکا انجام شده و بر اثر آن حداقل 42 تن کشته و 280 نفر زخمی شدند.

09:20- خبرگزاری رویترز ساعتی بعد از انتشار خبر اولیه درباره انفجارها در سریلانکا گزارش داد که حداقل 20 نفر کشته و 160 تن زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 416

به "انفجارهای سریلانکا ده ها کشته و صدها زخمی بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجارهای سریلانکا ده ها کشته و صدها زخمی بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید