3800 قلم لوازم خانگی قاچاق از حیاط یک مدرسه کشف شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، رئیس پلیس امنیت مالی پایتخت از کشف 3 هزار و 877 قلم لوازم خانگی قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال ازحیاط یک مدرسه اطلاع داد.

3800 قلم لوازم خانگی قاچاق از حیاط یک مدرسه کشف شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، علی ولی پور گودرزی در تشریح خبر کشف کالای قاچاق در حیاط یک مدرسه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی لوازم آشپزخانه در حیاط مدرسه ای در حوالی خیابان فدائیان اسلام، آنالیز موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت مالی نهاده شد.

وی اضافه کرد: در رصد اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، معین شد که دو نفر از قاچاقچیان کالا لوازم خانگی را در حیاط مدرسه ای جمع آوری نموده اند که هویت مالکان و محل دقیق آنها شناسایی شد و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مقام قضائی نهاده شد و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از داخل مدرسه اخذ شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب این پلیس به نشانی اعلامی اعزام شدند، گفت: در بازرسی از داخل مدرسه 3 هزار و 877 قلم لوازم خانگی فاقد مجوزهای گمرکی و فاکتور خرید کشف شد.

رئیس پلیس امنیت مالی تهران عظیم توضیح داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 30 میلیارد ریال برآورد و کلیه اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران انتقال یافت.

به گفته گودرزی در این رابطه 2 متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

4148

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1465

به "3800 قلم لوازم خانگی قاچاق از حیاط یک مدرسه کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3800 قلم لوازم خانگی قاچاق از حیاط یک مدرسه کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید