گوگل ویژگی های نو جستجوی هوش مصنوعی اش در بخش جستجو را رونمایی کرد، اما به نظر می رسد از ChatGPT عقب افتاده است

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، گوگل آخرین پیشرفت های خود در جستجوی با یاری هوش مصنوعی را در رویدادی زنده در روز چهارشنبه در پاریس به نمایش گذاش. اما این ویژگی ها در مقایسه با اعلام دیروز مایکروسافت از بینگ تازه که این شرکت به طور گسترده در موردش سر و صدای رسانه ای راه انداخته و دسترسی عمومی محدودی به آن ارائه نموده است، کم رنگ به نظر می رسد.

گوگل ویژگی های نو جستجوی هوش مصنوعی اش در بخش جستجو را رونمایی کرد، اما به نظر می رسد از ChatGPT عقب افتاده است

شاید در جالب ترین بخش نسخه نمایشی، گوگل نشان داد که چگونه از هوش مصنوعی مولد در آینده برای خلاصه کردن اطلاعات از وب استفاده خواهد نمود. در نسخه نمایشی، این شرکت جستجویی برای این سوال را نشان داد که برترین صورت فلکی برای جستجو در هنگام رصد ستاره ها کدامند؟ و پاسخ هوش مصنوعی را نشان داد که چند گزینه کلیدی و نحوه تشخیص آنها را در بر داشت

ویژگی های نو هوش مصنوعی به ما یاری می نمایند اطلاعات پیچیده و دیدگاه های متعدد را در هنگام تماشا نتایج جستجو سازماندهی کنیم. با این کار می توانید به سرعت تصویر بزرگ را درک کنید و سپس به کشف زوایای مختلف بروید.

گوگل از این نوع پاسخ به عنوان پاسخ NORA ایاد می نماید - که مخفف هیچ کس پاسخ درستی نیست.

تا حالا یک انتقاد رایج از پاسخ های جستجوی ایجاد شده به وسیله هوش مصنوعی این است که آنها تمایل دارند یک پاسخ را به عنوان قطعی انتخاب نمایند.

هنوز به درستی تعیین نیست که این ویژگی چه زمانی در دسترس خواهد بود.

کمبود اطلاعات نشان دهنده مسائل فعلی گوگل در جستجو است. اگرچه این شرکت پیشرو در هوش مصنوعی است و سال هاست ویژگی های هوش مصنوعی را در جستجوی خود قرار داده است، اما هنوز رقیب مستقیمی برای ChatGPT مکالمه ای راه اندازی ننموده است.

این سیستم در حال حاضر تنها در نسخه بتا بسته آزمایش می گردد و در هفته های آینده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

در رویداد امروز، گوگل بعلاوه دموی مختصری از بارد ارائه داد و از چت بات سوالاتی در خصوص مزایا و معایب خرید یک ماشین الکتریکی پرسید. نمونه پاسخ های آن را می توانید در زیر مشاهده کنید:

در همین حال، مایکروسافت از احتیاط و عقب افتادگی گوگل استفاده نموده است . دیروز ویژگی های نو با یاری هوش مصنوعی برای Bing و مرورگر Edge آن را اظهار داشت. اینها شامل یک چت بات عمومی مشابه ChatGPT و بعلاوه برنامه خلاصه سازی اتوماتیک و نوشتن متن می گردد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 21 بهمن 1401 بروزرسانی: 21 بهمن 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2467

به "گوگل ویژگی های نو جستجوی هوش مصنوعی اش در بخش جستجو را رونمایی کرد، اما به نظر می رسد از ChatGPT عقب افتاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل ویژگی های نو جستجوی هوش مصنوعی اش در بخش جستجو را رونمایی کرد، اما به نظر می رسد از ChatGPT عقب افتاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید