کاوه احمدی: افتخارآفرینی ورزشکاران بدنسازی در میادین بین المللی قابل تقدیر است

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان گفت: جامعه فهمیم بدنسازی زحمات زیادی کشیدند و مدال های درخشانی به دست آوردند. با همه کمبود هایی که وجود دارد ورزشکاران این رشته در میادین مختلف درخشیدند و برای ایران افتخارآفرینی کردند که قابل تقدیر است.

کاوه احمدی: افتخارآفرینی ورزشکاران بدنسازی در میادین بین المللی قابل تقدیر است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کاوه احمدی مدیرکل حوزه وزارتی در مراسم تجلیل از قهرمانان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که امروز به میزبانی دانشگاه جنگ برگزار گردید گفت: سلام دکتر سجادی را خدمت همه میهمانان، پیشکسوتان و قهرمانان رشته بدنسازی ابلاغ می کنم و این روز خجسته را به همه عزیزان تبریک می گویم.

وی اضافه نمود: جامعه فهمیم بدنسازی زحمات زیادی کشیدند و مدال های درخشانی به دست آوردند. با همه کمبودهایی که وجود دارد ورزشکاران این رشته در میادین مختلف درخشیدند و برای ایران افتخارآفرینی کردند که قابل تقدیر است.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به میزبانی دانشگاه جنگ از این مراسم گفت: وقتی که وارد دانشکده جنگ می شویم احساس غرور می کنیم و یاد و خاطره همه کسانی که از جانشان برای اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران گذشتند گرامی می داریم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1402 بروزرسانی: 1 تیر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2520

به "کاوه احمدی: افتخارآفرینی ورزشکاران بدنسازی در میادین بین المللی قابل تقدیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوه احمدی: افتخارآفرینی ورزشکاران بدنسازی در میادین بین المللی قابل تقدیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید