پیشنهاد ویژه برای خرید ویلا در چمستان؛ طبیعت بکر مازندران

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، اگر قصد خرید ویلا در شمال ایران خصوصاً مازندران را داشته باشید، گزینه های زیادی برای شما وجود دارد. اما اگر به دنبال خرید ویلا در مناطق بکر باشید، گزینه ها به سختی از انگشتان یک دست بیشتر می شوند. چمستان یکی از همین گزینه هاس به دلیل طبیعت بسیار زیبا، بکر و دست نخورده که امروزه در کمتر جایی پیدا می گردد، معروف شده است. علاوه بر این چمستان در فاصله کمی از مناطق تاریخی کجور، جاذبه های گردشگری همچون آب گرم معدنی لاویج و جنگل کشپل قرار گرفته است که جاذبه های آن را برای خرید ویلای جنگلی نیز افزایش می دهد. با توجه به این نکات، خرید ویلا در چمستان پیشنهاد ویژه ای است که نباید به سادگی از آن گذشت. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

پیشنهاد ویژه برای خرید ویلا در چمستان؛ طبیعت بکر مازندران

جهت دریافت خدمات طراحی نمای خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

چمستان کجاست؟ شهری در میان جنگل های سرو قامت

چمستان از شهرهای مازندران است که مرکز بخش چمستان در شهرستان نور به حساب می آید. این شهر در فاصله 15 کیلومتری نور، 22 کیلومتری آمل، 90 کیلومتری ساری واقع شده است. نکته جذاب در خصوص چمستان فاصله 180 کیلومتری آن با تهران پایتخت ایران است که دسترسی به آن را برای پایتخت نشینان بسیار ساده می نماید. به دلیل ارتفاع بیشتر نسبت مناطق اطراف، چمستان چشم انداز بسیار زیبایی دارد که به همراه جنگل های انبوه اطراف آن، جلوه ای باشکوه و زیبا در پیش چشم توریستان و مسافران قرار می دهد. همه این ویژگی های جغرافیایی نشان می دهد چمستان یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که قصد خرید ویلا در شمال را دارند.

بهترین مناطق چمستان برای خرید ویلا

اگر به فکر خرید ویلا در چمستان باشید گزینه های زیادی پیش روی شما خواهد بود. بیشتر افرادی که برای خرید ویلا در شمال، شهر چمستان را انتخاب می نمایند به دنبال مناطق بکر هستند. به همین دلیل روستاهای اطراف چمستان با اقبال بیشتری رو به رو می شوند. روستاهایی همچون امیرآباد، سعادت آباد شمال، واز، جوربند، لاویج بهترین مناطق چمستان برای خرید ویلا هستند. در ادامه به معرفی بهترین مناطق چمستان برای خرید ویلا می پردازیم. شما می توانید با مراجعه به سایت املاک موسوی و صفحه خرید ویلا در چمستان گزینه های خرید زیادی در این مناطق متناسب با بودجه خود پیدا کنید.

لاویج، بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا

منطقه کوهستانی لاویج که در نزدیکی چمستان واقع شده است، در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین مناطق کوهستانی شمال کشور تبدیل شده است. افرادی که به خرید خانه ویلایی جنگلی و کوهستانی علاقه دارند، لاویج را در بین گزینه های اول خود قرار می دهند. همین تقاضای روز افزون در بازار باعث شده قیمت ویلاهای این منطقه نیز افزایش پیدا کند. با این حال، لاویج همچنان یک منطقه نسبتاً بکر محسوب می گردد و هنوز هم جای رشد و پیشرفت زیادی دارد.

واز، منطقه توریستی در کنار کوه، جنگل و دریاچه

روستای واز یکی از مناطق توریستی و گردش پذیر نور و چمستان است. مجاورت با رشته کوههای البرز، زیبایی این منطقه را چندین برابر نموده است. موقعیت جغرافیایی این روستا در کنار آب و هوای دلپذیرش باعث شده تا هزاران توریست ایرانی و خارجی به این منطقه سفر نمایند و از دیدنی های واز لذت ببرند. همین موضوع علاقه برای خرید ویلا در واز را افزایش داده است و این منطقه بکر را به یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ویلا در چمستان تبدیل نموده است.

مزایای خرید ویلا در چمستان، فرصت ویژه برای سرمایه گذاری

بدون شک مهم ترین مزیت خرید ویلا در چمستان، بکر بودن طبیعت آن است. در حالی که در بیشتر مناطق شمال دیگر منطقه بکری که امکان ویلاسازی در آن وجود داشته باشد باقی نمانده است. مزیت بعدی گزینه های فراوانی است که می توانید در مناطق اطراف چمستان به آن ها دست پیدا کنید. از لاویج تا سعادت آباد هر یک جاذبه های خاص خود هستند و شما می توانید بر حسب احتیاج خود از ویلاهای ارزان تا لوکس جنگلی و کوهستانی را خریداری نمایید. البته شما می توانید در شهرهای شناخته شده تر مانند نوشهر هم چنین گزینه هایی پیدا کنید. اما تعداد گزینه های متناسب با احتیاج شما که این مزیت ها را داشته باشند بسیار کمتر خواهد بود. برای خرید ویلا در نوشهر کافی است تا به سایت املاک موسوی مراجعه نمایید.

نکاتی که باید در خصوص ویلاهای چمستان بدانید

با این حال خرید ویلا در چمستان به مراقبت زیادی احتیاج دارد. زیرا متاسفانه کلاهبرداران همواره در مناطق کمتر شناخته شده فعالیت بیشتری دارند. ویلاهای چمستان ممکن است در مواردی بسیار ارزان باشند اما معمولاً در این موارد با مسائل زیادی مانند فاقد سند بودن، ساخته شدن در زمین های وقفی، کیفیت پایین مصالح به کار رفته در ساختمان و ... روبرو هستند. بنابراین انتخاب یک مشاور املاک قابل اعتماد که با دریافت استعلام های لازم و آنالیز زمین و بنای ویلا خیال شما را از بابت همه چیز راحت کند ضروری خواهد بود.

برای خرید ویلا در چمستان از املاک موسوی یاری بگیرید

چمستان یکی از بکرترین مناطق شمال برای خرید ویلا است. با توجه به مطالبی که در اینجا ارائه شد، می توانیم پیشنهاد خرید ویلا در چمستان را یک پیشنهاد خرید ویژه و پرسود بدانیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این شهر زیبا و مناطق بکر اطراف آن همین حالا به سایت مشاور املاک موسوی مراجعه کنید. کارشناسان حرفه ای املاک موسوی در تمامی مراحل خرید ویلا در چمستان در کنار شما هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1932

به "پیشنهاد ویژه برای خرید ویلا در چمستان؛ طبیعت بکر مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد ویژه برای خرید ویلا در چمستان؛ طبیعت بکر مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید