پیروزی کاستاریکا برابر ایتالیا و یک پنالتی از دست رفته در نیمه اول

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرنگاران: نیمه اول دیدار تیم های ملی ایتالیا و کاستاریکا با پیروزی نماینده آمریکای مرکزی به سرانجام رسید.

پیروزی کاستاریکا برابر ایتالیا و یک پنالتی از دست رفته در نیمه اول

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال ایتالیا و کاستاریکا برای برگزاری دومین دیدار خود در گروه D جام جهانی 2014 از ساعت 20:30 امروز (آدینه) به وقت تهران در استادیوم پرنامبوکو رسیفه به مصاف هم رفتند که نیمه نخست دیدارشان با گل دقیقه 44 روئیز به سود کاستاریکا به سرانجام رسید.

این نیمه از دیدار چنگی به دل نزد و دو تیم بازی محطاتانه ای را در دستور کار خود قرار دادند. در این میان اما لاجوردی پوشان باهوش تر از حریف خود بودند و گهگاه با نزدیک شدن به دروازه حریف بالوتلی را صاحب توپ می کردند. حاصل کار او نیز تنها دو موقعیت نصفه و نیمه بود که نتیجه ای هم در پی نداشت.

در دقایق سرانجامی این نیمه کاستاریکایی ها راه دروازه ایتالیا را پیدا کردند و در دقیقه 43 جوئل کمپبل که وارد محوطه جریمه بوفون شده بود قبل از زدن ضربه به توپ توسط مدافعان لاجوردی پوش نقش بر زمین شد اما داور در این صحنه اعتقادی به پنالتی نداشت و دستور ادامه بازی را صادر کرد.

یک دقیقه بعد اما کاستاریکایی ها از جناح چپ سانتری را روی دروازه ایتالیا ارسال کردند و روئیز، کاپیتان این تیم توپ را با ضربه سر وارد دروازه بوفون کرد تا تیمش با رجحان یک بر صفر به رختکن برود.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 712

به "پیروزی کاستاریکا برابر ایتالیا و یک پنالتی از دست رفته در نیمه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی کاستاریکا برابر ایتالیا و یک پنالتی از دست رفته در نیمه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید