پوستچ اوغلو: به بازیکنانم گفتم دفاع چین بالاخره می شکند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرنگاران: سرمربی یونانی تیم ملی استرالیا صبوری به خرج دادن بازیکنانش برای رخنه به دفاع مستحکم چین را دلیل پیروزی آنها و صعودشان به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا دانست.

پوستچ اوغلو: به بازیکنانم گفتم دفاع چین بالاخره می شکند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، آنگه پوستچ اوغلو پس از پیروزی تیم ملی استرالیا برابر چین و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا، گفت: می دانستیم که هیچ کسی قرار نیست در این بازی استراحت کند چون این مرحله یک چهارم نهایی است. چینی ها با تمام توان شان بازی می کردند و با بستن فضاها برای ما کارمان را واقعاً سخت نموده بودند اما با این حال ما از انرژی مان استفاده کردیم و من بین 2 نیمه به بازیکنانم گفتم که همین طور به گردش توپ در زمین بازی ادامه دهند چون در نهایت دفاع چین می شکند.

پوستچ اوغلو اضافه نمود: برای شکستن قفل دروازه چین، تیم کیهیل حرکتی خاص انجام داد اما زمانی که به گل رسیدیم دیگر پشت سرمان را نگاه نکردیم. من هنوز فکر می کنم که گل اول او استثنایی بود. ما به خوبی او را اداره نموده ایم و بهترین بازی ها را از او گرفته ایم و شاید مردم بعداً درک نمایند که چرا در بازی قبلی برابر کره جنوبی او روی نیمکت نشسته بود. ما باید مطمئن شویم که می توانیم از تمام پتانسیل بازیکنانی مانند کیهیل بهره می بریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 868

به "پوستچ اوغلو: به بازیکنانم گفتم دفاع چین بالاخره می شکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستچ اوغلو: به بازیکنانم گفتم دفاع چین بالاخره می شکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید