سرانجام عملیات جمع آوری پیکر جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی ، 147 مسافر ایرانی هستند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعلام انتها عملیات جمع آوری پیکر جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اطلاع داد.

سرانجام عملیات جمع آوری پیکر جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی ، 147 مسافر ایرانی هستند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اخذ ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مرتضی سلیمی با تشریح اقدامات اجرا شده از سوی جمعیت هلال احمر در جمع آوری پیکر جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در نزدیکی فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، گفت: این هواپیمای اوکراینی حامل 179 مسافر و خدمه پروازی بوده است که از این تعداد 147 نفر ایرانی و 32 نفر اتباع خارجی شامل 6 تبعه کانادا، 4 تبعه سوئد، 11 تبعه اوکراین، 10 تبعه افغانستان و یک تبعه انگلستان بوده اند. با توجه به گزارش شاهدان محلی و ارزیابی های اجرا شده در محل حادثه، هواپیما در آسمان دچار حریق شده است.

وی با اشاره به اعزام نیرو های امدادی هلال احمر با خودرو های عملیاتی، گفت: 300 نیروی عملیاتی از سازمان امداد و نجات، جمعیت هلال احمر استان های تهران و قم از طریق 45 دستگاه خودرو به محل وقوع حادثه اعزام شده اند. به علاوه به دلیل ترافیک سنگین در لحظات اولیه وقوع حادثه و تجمع ساکنان محلی، 2 فروند بالگرد با انجام 3 سورتی پرواز نسبت به انتقال نیرو و تجهیزات امدادی، ایمنی و بهداشت فردی اقدام کرد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انتها عملیات جمع آوری پیکر جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، تاکید نمود: 4 تیم عملیاتی هلال احمر برای پاکسازی احتمالی منطقه در محل سقوط هواپیما حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 988

به "سرانجام عملیات جمع آوری پیکر جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی ، 147 مسافر ایرانی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام عملیات جمع آوری پیکر جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی ، 147 مسافر ایرانی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید