واکنش ها به فروش میوه پلاسیده ، تصمیمات اشتباه مدیریتی چه نموده!

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران ، بر اساس آمارهای مرکز آمار ایران قیمت بعضی میوه ها نسبت به سال گذشته بیش از 100 درصد افزایش یافته است. به عنوان مثال قیمت پرتقال، سیب و موز در بهمن سال 99 نسبت به ماه مشابه سال گذشته به ترتیب حدود 171، 103 و 193 درصد افزایش یافت.

واکنش ها به فروش میوه پلاسیده ، تصمیمات اشتباه مدیریتی چه نموده!

از سوی دیگر مشاهدات میدانی خبرنگاران نشان می دهد در بعضی از مناطق مرکزی تهران از جمله از مناطق کارگر شمالی، میدان ولیعصر و بلوار کشاورز، قدرت خرید میوه نسبت به سال های گذشته کمتر شده است. بعضی از مغازه های میوه فروشی از فروش میوه پلاسیده با قیمت مناسب تر می گویند. آنها می گویند مردم توان خرید میوه ندارند و میوه ها روی دستشان می ماند.

در ادامه بعضی از نظرات مردم را می خوانید:

خودشون تو برج زندگی می نمایند، از مردم عادی خبر ندارند که نون خشک نمی تونند بخرند.

پول نداریم نون بخریم. خرید میوه پیش کش. باید ارزان بشه تا توان داشته باشیم بخریم.

قیمت نهاده های کشاورزی نسبت به گذشته 300 درصد بالا رفته حالا این کشاورز چقدر محصولاتش را بفروشه که میوه ها این قدر گرون نشه.

به نظرمن اگه اجناس چه خوراک چه پوشاک و غیره ارزان بشوند هم به نفع دولت و هم به نفع مردم است زیرا قدرت خرید مردم زیاد می گردد و اقتصاد مملکت بهتر می گردد در واقع هم فروشنده بهتر جنس خودش رو می فروشه هم خریدار بهتر می تونه مایحتاج خودش رو فراهم بکنه.

ایران با این همه ثروت نباید فقیر داشته باشه، هر چی سر مردم میاد بی کفایتی مدیران و نبود قانون مناسب و قاطع برای متخلفان مالی و تصمیمات اشتباه مدیریتی است.

طبقه ضعیف یارانه می گیره، زیرپوشش کمیته هست. بهزیستی هم وام با سود کم می ده، حتی بعضی مسکن براشون ساختند، ولی قشر کارگران به خصوص ساختمانی های روز مزد و کارمندان هیچکدوم حتی وام قرض الحسنه ندارند. من کارمند گمرک هستم، پنج و هفتصد حکمم هست، چهارو نهصد دریافتی با کسر یک وام. یک و ششصد کرایه خونه می دم. باید بریم گدایی. چقدر گوشت، برنج، واکسن، و…یارانه ای آوردن به خدا یه کیلو هم به ما نرسید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1787

به "واکنش ها به فروش میوه پلاسیده ، تصمیمات اشتباه مدیریتی چه نموده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ها به فروش میوه پلاسیده ، تصمیمات اشتباه مدیریتی چه نموده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید