آشنایی با هتل 5 ستاره هیلتون پاتایا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، هتل هیلتون (Hotel Hilton)، پاتایا یکی از بهترین هتل‌های کشور تایلند برای نجربه یک اقامت آرام می‌باشد. این هتل در بالای مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال قرار گرفته است.

آشنایی با هتل 5 ستاره هیلتون پاتایا

اتاق‌های این هتل دارای کف‌پوش‌های چوبی و پنجره هایی بزرگ دارند که باعث نورگیرتر شدن اتاق‌ها شده است. این هتل در سال 2010 به بهره‌برداری رسیده و 302 اتاق و سوئیت با طرح ها و سایز های مختلف دارد.

تهویه مطبوع، اتو و میز اتو، دمپائی، منوی بالش، پرده خاموشی، حمام اختصاصی با دوش و وان، لوازم، تلویزیون ال سی دی 37 اینچ، سشوار، میز اداری، تلفن، یخچال و بطری آب از امکانات هر یک اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل هستند.

هر واحد این هتل دارای بالکن اختصاصی بوده که باعث می‌شوند مهمانان تور پاتایا در حین نوشیدن چای و قهوه نمایی زیبا را برای احساس آرامش داشته باشند.

مهمانان این هتل می‌توانند در هنگام گرسنگی به رستوران Horizon که در طبقه 34 این هتل بروند و در یک محیط لوکس از تماشای دیدگاه های نفس گیر پاتایا لذت ببرند و یک غذای عالی را تجربه کنند. رستوران Flare نیز با انواع غذای تایلندی در خدمت مشتریانی است که می‌خواهند غذای این کشور را تجربه کنند. رستوران Edge در طبقه 14 طیف زیادی از غذاهای بین‌المللی و آسیایی را برای میل کردن دارد.

برای پیشبرد اهداف مسافران تجاری امکانات متعددی در نظر گرفته که تجهیزات صوتی و تصویری، دستگاه فکس و فتوکپی، چاپگر، اتاق ملاقات و جلسه، سالن کنفرانس و ویدئو کنفرانس از جمله این موارد می‌باشند.

مرکز تناسب اندام نیز برای پیگیری تمرین ها و ورزش های روزانه مکانی ایده آل است استخر، سونا و اتاق بخار نیز برای پر کردن بخشی از اوقات فراغت مسافران فراهم شده.

انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 18

به "آشنایی با هتل 5 ستاره هیلتون پاتایا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با هتل 5 ستاره هیلتون پاتایا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل 5 ستاره هیلتون پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید