ارزانترین هتل های بانکوک

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، بانکوک شهری پر از جاذبه برای بازدید می‌باشد. شهر بانکوک هتل‌هایی ارزان برای اقامت دارد که امکانات و خدمات رفاهی قابل قبولی برای تجربه یک اقامت عالی دارد.

ارزانترین هتل های بانکوک

هتل سیتی پوینت در بانکوک

هتل سیتی پوینت (Citypoint Hotel) در کنار ایستگاه قطار شهری اسکای‌ترین (Skytrain) قرار گرفته و یکی از محبوب‌ترین هتل‌های بانکوک به حساب می‌آید. اتاق‌های این هتل دارای پنجره‌های بزرگ و نورگیر می‌باشند و چیدمان آن‌‌ها با استفاده از آثار هنری بومی انجام شده. از جمله سایر امکانات موجود در اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون‌های تخت به شبکه‌های کابلی و حمام شیشه‌ای اشاره نمود. 

هتل هالیدی این اکسپرس سوخومویت 11 (Holiday Inn Express Sukhumvit 11) در بانکوک

این هتل اتاق‌های شیک و راحتی داشته و مجهز به امکاناتی همچون تلویزیون ال ای دی 40 اینچ و دوش ماساژور می‌باشند. در قسمت لابی هتل نیز اتاقی بزرگ برای سرو صبحانه، شیرینی‌جات، غذاها و نوشیدنی‌های بین‌المللی به چشم می‌خورد. این هتل 161 اتاق داشته و یک هتل 3 ستاره است. تور بانکوک پر از جاذبه گردشگری بوده که به شما توصیه می‌کنیم به بازدید آن بروید.

هتل ویرهاوس (The Warehouse) در بانکوک

این هتل موقعیت مناسبی در مراکز مهم شهری دارد، به طور مثال 50 دقیقه با فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی و مرکز نمایشگاهی راتاناکوسین و گراند پالاس 15 دقیقه فاصله دارد. کلیه اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و حمام هستند و رستوران هتل با انواع غذاهای بین‌المللی آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد. این هتل درجه‌بندی 3 ستاره داشته و 36 اتاق دارد. در تور بانکوک می‌توانید یک سفر عالی و پرجاذبه را تجربه نمایید.

هتل آی‌‌چک این نانا (iCheck Inn Nana) در بانکوک

این هتل در نزدیکی ایستگاه قطار اسکای تریت قرار گرفته و در نزدیکی جاذبه‌های همچون گراند پالاس و فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی است. در همه اتاق‌های این هتل مبلمانی عالی و راحت وجود دارد و امکاناتی همچون تلویزیون تخت متصل به شبکه‌های کابلی، گاو صندوق، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی دارند. این هتل 47 اتاق داشته و درجه‌بندی آن از نوع 3 ستاره است.

انتشار: 6 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 328

به "ارزانترین هتل های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزانترین هتل های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید