هتل نارای بانکوک را بیشتر بشناسید

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، اینترنت رایگان درتمامی قسمت های هتل در معرض توان می باشد. پارکینگ مجانی بدون احتیاج به رزرو قبلی قابل کاربرد است. ورود بهایم خانگی به هتل نامشروع است. شست و شوی لباس با پرداخت هزینه ازدیاد ایفا به جریان انداختن می گردد. اگر با اهداف کاری سفر می کنید می توانید مبلغی را بپردازید و در مقابل از اتاق جلسات و فعالیت ها آن بهره مند شوید. هتل سرو شاتل و ترانسفر جماعت را با پرداخت هزینه در بندگی شما قرار خواهد داد. در ادامه در مطلب هتل های بانکوک در خصوص هتل نارای بانکوک را بیشتر بشناسید بیشتر صحبت خواهیم کرد.

هتل نارای بانکوک را بیشتر بشناسید

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

از دیگر امکانات هتل می توان به رابطه داشتن ابزار تهویه هوای مطبوع، سیلو چمدان، بالابر و اتاق هایی که آلت تدخین توتون کشیدن در آن ناشایست است استعاره کرد. چک این هتل از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد انجام می وشد و برای خالی کردن اتاقتان تا ساعت 12 ظهر فرصت دارید. کارمندان به زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل

مهمانان هتل می توانند در استخر داخل سالن و یا آبگیر فضای باز هتل بی ایمان بانکوک شنا نمایند یا به ورزش در گروه بدنسازی آن درگیر شوند. دقت داشته باشید که ورود بهایم منسوب ومربوط به خانه به هتل حرام است. هتل بلیط تورهای آفاق پویی حوالی را می فروشد و اگر چشمداشت داشته باشید با دریافت مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به بورس دولت یاموسسات شهریه دولت یاموسسات شهریه افزودن نگهداری از کودک شما را بر عهده خواهند گرفت. امکان سرو صبحانه در اتاق نیز وجود دارد.

رستوران هتل

رستوران رابیانگتون: رستورانی که غذاهای بین المللی را برای صبحانه، نهار و شام سرو می نماید و طبقه اول قرار گرفته است.رستوران پپرونی: رستورانی ایتالیایی که به شرف گشادن شده است و از ساعت 11:30 تا 22:30 غذا طبخ می نماید.سنری لانج: مکانی مناسب برای نوشیدن و تناول کردن معجون و اسنک های سبک در طبقه همکف که از ساعت 3 بعد از ظهر تا 12 شب خدمات می دهد.

امکانات اتاق های هتل

اتاقی های دارای اینترنت رایگان هستند. مهمانان می توانند از هوای منتخب اتاق ها لذت ببرند. از جمله امکانات آن ها تلوزیون ال سی دی، یخچال، تلفن، بطری آب رایگان، حمام خصوصی، اسباب آرایشی و سالم رایگان، سشوار(در صورت درخواست)، مینی بار، سرو روزانه، دمپایی، آلت چای و قهوه ساز فوری، میز و تخت افزودن می باشند.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق های استاندارد: این اتاق ها 28 متر مربع وسعت دارند و دارای یک تخت کینگ سایز یا دو تخت تویین هستند و دو مسن و ولی یک کودک می توانند در آن جایدهی نمایند.
  • اتاق های دولوکس: اتاق هایی با 28 متر مربع وسعت که دارای یک تخت کینگ سایز یا دو تخت توین می باشند و می توانند مدعو :صفت خوانده دعوتی 3 بزرگ سال و دو کودک باشند.
  • سوییت اکسکیوتیو: این اتاق ها مجموعا 38 متر مربع سطح اندازه گیری و دارای یک تخت کینگ سایز هستند، سه بزرگ سال همنشین دو کودک فراخی آن ها است.
  • اتاق سوپریور: با 28 متر مربع وسعت دارای یک تخت دابل بزرگ یا دو تخت تویین می باشند که 2 بزرگ سال همنشین 1 بچه می توانند در آن بمانند. تخته سیاه انگش تنما اتاق رو به شهر است.

فاصله هتل تا جاذبه های بانکوک

مرکز خرید بانکوک فشن اوتلت: 550 متر از شما دورتر است که پیاده، 7 دقیقه ای می رسید.محله سوخومویت سوی 11: با این جلب تقریبا 7 کیلومتر فاصله دارد. اگر با تاکسی بروید تقریبا 16 لمحه ای به آنجا می رسید و پیاده 57 لطیفه طول می کشد.

کلیسای واتانا:2 کیلومتر با شما فاصله دارد. اگر تاکسی سوار شوید، 25 دقیقه برای رفتن به آنجا زمان احتیاج دارید.مرکز خرید سیام سنتر: 7 کیلومتر بعد این مغازه را می توانید با تاکسی 12 دقیقه ای، طی کنید. با کاپیتان هم حدودا 27 دقیقه راه خواهید بود.

بانکوک سیتی پیلار: 5 کیلومتر با شما فاصله دارد. تاکسی شما را بعد از 18 لمحه به این ملاحت و دافعه می رساند. اگر اولویت می دهید با کاپیتان به ایدون بروید، حدودا 1 ساعت را باید در نظر بگیرید.کاخ بزرگ: 2 کیلومتر با این جاذبه وهن آسیب دارید که با تاکسی 32 لمحه برای پیوند به آن موقع احتیاج دارید. سرنشین شما را 1 ساعت و 30 لمحه ای می رساند.

وات آرون:تا اینجا 6 کیلومتر فاصله دارید که با تاکسی بعد از 21 لطیفه خواهید رسید. هواپیما) و راننده خلبان ناخدا هم شما را بعد از 1 ساعت و 22 نکته لحظه خواهد رساند.بازارگاه چاتوچاک:از هتل هرهری مسلک و معتقد بانکوک 9 کیلومتر فاصله تا این مرکز خرید است. اگر تاکسی را انتخاب کنید، 35 لمحه ای و اگر با دیگر ابزار حمل و نقل همگانی کمونیستی بروید 1 ساعت و 30 لطیفه در راه خواهید بود.

گذرگاه خائوسان:2 کیلومتر از شما دورتر است. تاکسی 22 لمحه ای و کشتی 54 دقیقه بعد شما را می رسانند.هیات خطسیر دون موانگ: 6 کیلومتر با این جوخه فاصله دارید که توسط تاکسی حدود 35 لمحه در راه خواهید بود.مطار نوار بین المللی سووارنابومی: تا این جماعت حدود 35 کیلومتر گزند تفرق دارید که تاکسی 38 لمحه ای شما را می رساند. اگر با متروی شهری بروید، 1 ساعت و 30 لطیفه در راه خواهید بود.

منبع: ای تایلند
انتشار: 26 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 516

به "هتل نارای بانکوک را بیشتر بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل نارای بانکوک را بیشتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید