امکانات هتل شانگری لا بانکوک

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، هتل شانگری لا (Shangri la)، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره در بانکوک می‌باشد. این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی داشته و در نزدیکی بهترین جاذبه‌های شهر بانکوک قرار دارد.

امکانات هتل شانگری لا بانکوک

هتل شانگری لا (Shangri-la) در کنار رودخانه چائو فرایا، قرار گرفته و مهمترین رود بانکوک قرار دارد پس اگر اتاق‌های طبقه بالایی این هتل را انتخاب چشم انداز زیبای این رودخانه می‌تواند حسابی شما را شگفت‌زده کند. این هتل لوکس802 اتاق بزرگ داشته که شامل انواع مختلفی از اتاق‌های دلوکس بالکن دار با چشم انداز رودخانه یا شهر و یا سوییت های مجلل می‌باشد. در هر کدام از این اتاق‌ها امکاناتی همچون تلویزیون و صندوق امانات به چشم می‌خورد.

برای خوردن غذا در این هتل مشهور در تور تایلند می‌توانید در یکی از رستوران‌های این متنوع هتل غذاهای مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید. یکی از رستوارن های هتل، رستوران شانگ پالاس است که در آن برای ناهار و شام فقط غذاهای چینی سرو می‌گردد، رستورانی دیگر ایتالیایی است که با منوی انتخابی شما را به خوردن شامی ایتالیایی و خوشمزه دعوت می‌کند، یک رستوران هم فقط مخصوص غذاهای تالیندی می‌باشد و در 3 رستوران دیگر هم غذاهای بین المللی مختلف تهیه می‌گردد. در منوی صبحانه میوه تازه، آب میوه، سوشی، تخم مرغ و پنیر نیز به چشم می‌خورد.

مرکز خرید سیام پاراگون یکی از مراکز خرید مشهور در شهر بانکوک می‌باشد و تنها 5 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در شهر چینی‌ها که در 3 کیلومتری هتل قرار گرفته است، خریدی متفاوت و خوب داشته باشید. بازار بانکوک هم در چند قدمی این هتل قرار دارد.

انتشار: 6 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 345

به "امکانات هتل شانگری لا بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات هتل شانگری لا بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید