هتل سیوالای سیتی پلیس پاتایا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، هتل سیوالای سیتی پلیس، یکی از زیباترین هتل‌های تور تایلند در شهر  زیبای ساحلی تایلند است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل سیوالای سیتی پلیس پاتایا

کشور بودایی تایلند قرن‌ها با نام سیام Siam شناخته شده است، کلمه تای ()Thai به معنی آزادی و تایلند یعنی سرزمین آزادی است. پاتایا شهری در کشور تایلند است که دارای جاذبه های گردشگری و هتل های بسیار مناسب و مجلل برای گذراندن تعطیلات شما در تور تایلند خواهند بود. هتل سیوالای سیتی پلیس در 700 متری خیابان Walking واقع شده است این هتل 3 ستاره در 1 کیلومتری ساحل Jomtien و همچنین 1.5 کیلومتری مراکز خرید پاتایا قرار گرفته است.

هتل سیوالای سیتی پلیس ازاتاق های استاندارد ، خانوادگی ، سوئیت ، اتاق پاک و بدون سیگار و اتاق های ضد صدا تشکیل شده‌اند. اتاق های زیبا و لوکس هتل سیوالای سیتی پلیس از چیدمان و طراحی منحصر به فردی دارد.

مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور تایلند عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، سیستم برودتی و گرمایش عالی، روزنامه، گاوصندوق، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای، تلفن، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع است.

خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل سیوالای سیتی پلیس گزینه عالی برای شما باشد. صبحانه به صورت روزانه به صورت بوفه ارائه می شود همچنین چندین رستوران و کافه در چند قدمی هتل سیوالای سیتی پلیس قرار دارند که میهمانان می توانند از صرف غذاهای دلپذیر آن جا لذت ببرند.

انتشار: 16 دی 1396 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 51

به "هتل سیوالای سیتی پلیس پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سیوالای سیتی پلیس پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید