هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، هتل سوئیت گرند دیاموند (grand diamond suites)، یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره ارزان در شهر زیبای بانکوک است. در این مقاله شما را بیشتر با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک

هتل سوئیت گرند دیاموند در منطقه تجاری مرکز شهر بانکوک در تور تایلند قرار گرفته است که در خیابان Petchburi و در مجاورت پاساژ Platinum و بازار Panthip Plaza بوده و همچنین به مراکز خرید دیگری از قبیل Siam Paragon ، Siam Square و ایستگاه قطار هوایی نزدیک است تا به این صورت  گشت و گذار گردشگران تور تایلند آسان ش.د.

این هتل 4 ستاره اقامت راحتی را به همراه خدمات ماساژ درمانی و دسترسی راحت به شاهراه های ارتباطی به گردشگران تور تایلند ارائه می‌دهد که باعث محبوبیت هر چه بیشتر آن شده است.

گردشگران می توانند با ورزش در سالن تناسب اندام هتل تجدید نیرو کرده و از جکوزی، اتاق بخار و استخر روباز مختص بزرگسالان و کودکان استفاده نمایند.3 رستوران و تریا هتل نیز در اختیار علاقه مندان قراردارد. هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک دارای اتاق های استاندارد ، خانوادگی ، سوئیت ، اتاق پاک و بدون سیگار و اتاق های ضد صدا می باشد سوئیت های هتل بزرگ بوده و از اتاق خواب و نشیمن مجزا تشکیل شده اند. از امکانات سوئیت ها می توان به دستگاه فکس، آشپزخانه کوچک ونظافت اشاره کرد.

انتشار: 10 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 308

به "هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید