آشنایی با هتل رویال کوالالامپور

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، هتل رویال (Royal)، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره مقرون‌به‌صرفه تور کوالالامپور است. در این هتل رستوران، کافه، فروشگاه و مراکز خرید زیادی قرار گرفته است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات این هتتل آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با هتل رویال کوالالامپور

اگر از افرادی هستید که بیشتر از جاذبه‌های دیگر در تور کوالالامپور به خرید علاقه دارید، این هتل برای شما یک موقعیت استراتژیک خواهد بود، چرا که فاصله کمی تا مرکز خریدی همچون لات 10 و سونگی ونگ پلازا دارد و تنها با 5 دقیقه پیاده روی می‌توان به بازدید جاذبه‌های آن رفت. برج های دوقلوی معروف پتروناس و خیابان پتالینگ با ماشین 10 دقیقه راه است. دقیقا در روبروی هتل مرکز خرید سونگی ونگ پلازا هست که در آن سوپرمارکت بزرگی قرار گرفته که می‌توانید برای تهیه نیازهای روزانه به این مکان مراجعه نمایید.

هتل رویال (Royal)، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره‌ای است که به شما توصیه می‌کنیم در تور کوالالامپو آن را برای اقامت انتخاب نماییید. در بخش مرکزی ناحیه بوکیت بینتانگ قرار گرفته که با اینکه هتل لوکسی نمی‌باشد و امکانات متوسطی دارد که باعش شده به یکی از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه شهر تبدیل شود. بیشتر مسافران از موقعیت مکانی آن راضی می‌باشند. هتل دو رستوران دارد که با غذاهای خوشمزه از مهمانان پذیرایی می‌کنند. برای امتحان غذاهای متنوع کوالالامپور می‌توانید به سراغ غذاخوری‌های بیرون هتل مراجعه نمایید و در آن ها غذاهای هندی و اندونزیایی میل بفرمایید.

اگر در تور کوالاالامپور در این هتل اقامت داشته باشید، هیچ جای نگرانی برای شما وجد ندارد چرا که این هتل در نزدیکی خود یک ایستگاه منوریل دارد که به وسیله آن می‌توانید به هر جاذبه‌ای که علاقه دارید، مراجعه نمایید.

فکس، کپی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی و اتوکشی از بهترین امکانات و خدماتی هستند که در این هتل می‌توانید به بازدید آن‌ها بروید.

انتشار: 20 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 22

به "آشنایی با هتل رویال کوالالامپور" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی با هتل رویال کوالالامپور" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل رویال کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید