هتل داینستی کوالالامپور (Dynasty Hotel Kuala Lumpur)

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، کوالالامپور به خودی خود شهر گرانی به حساب می‌آید اما اگر دلتان بخواهد مقرون به صرفه تر سفر کنید راه حل هایی همچون اقامت در هتل های 3 ستاره میتواند در عین حال که کیفیت سفرتان را در حد نامطلوب پایین نمی‌آورد هزینه های سفر را بسیار کاهش دهد، یکی از هتل های 3 ستاره خوب کوالالامپور هتل داینستی (Dynasty Hotel Kuala Lumpur) است که در ادامه با امکانات و ویژگی های آن همراه شما خواهیم بود.

هتل داینستی کوالالامپور (Dynasty Hotel Kuala Lumpur)

هتل داینستی کوالالامپور یک اقامتگاه 3 ستاره است که امکانات و خدمات بسیار گوناگونی به مسافرانش ارائه می دهد. شما در این هتل، تنها 450 متر از ایستگاه مونوریل Titiwangsa فاصله دارد که از آنجا به راحتی می توانید به بسیاری از جاذبه های کوالالامپور دسترسی پیدا کنید. در ادامه برایتان ویژگی های گوناگون هتل داینستی کوالالامپور (Dynasty Hotel Kuala Lumpur) نظیر خدمات رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های شهر کوالالامپور بیان کرده ایم.

خدمات رفاهی هتل داینستی کوالالامپور

در بخش پذیرش هتل، کارمندان مربوط به تحویل اتاق ها، 24 ساعته کار می کنند و این بخش، دارای انبار چمدان است که در مواقع گوناگون برای شما مناسب خواهد بود. اگر تمایل دارید که کوالالامپور را با ماشین اجاره ای بگردید، می توانید از اینجا ماشینی کرایه کرده و به گشت و گذار بپردازید. بابت پارک ماشین هم نگران نباشید، زیرا در هتل، پارکینگی وجود دارد که استفاده از آن رایگان و بدون نیاز به رزرو قبلی است. در صورت درخواست اتوشویی و خشکشویی باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنید.

هتل داینستی کوالالامپور، برای سفرهای کاری با تور مالزی اتاق های جلسه و فضای کنفرانسی به مساحت 1017 متر مربع فراهم کرده است. در این هتل امکاناتی مانند رمپ ویلچر برای مهمانان کم توان وجود دارد. مغازه سوغاتی، فروشگاه های مختلف، خدمات VIP و آرایشگاه مردانه و زنانه، از دیگر خدمات هتل است. آخرین مورد این است که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می باشد. کارکنان هتل به زبان های چینی، مالایایی و انگلیسی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل 15:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل داینستی کوالالامپور

این مژده را به شما می دهیم که قرار است در طی تور کوالالامپور در هتلی اقامت داشته باشید که دارای یک استخر روباز بسیار دوست داشتنی است. خدمات زیبایی گوناگونی در هتل انجام می شود و یک مرکز تناسب اندام نیز در اینجا موجود است.

رستوران های هتل

در این هتل شما چند انتخاب برای صرف وعده های غذایی دارید و صبحانه بوفه باز هتل با هزینه مجزایی از ساعت 6:30 تا 10:30 صبح سرو می شود.

  • آسینا کافی هاوس (Aseana Coffee House): در این رستوران می توانید غذاهای بین امللی امتحان کنید. آسینا، برای صبحانه، ناهار و شام باز است.
  • رستوران بیسکوتی (Biscptti): این کافی شاپ هم غذاهای بین المللی را برای تمام وعده های غذایی سرو می کند.

امکانات اتاق های هتل داینستی

در اتاق های هتل داینستی کوالالامپور حمام خصوصی وجود دارد که بیشتر آن ها دارای وان و دوش جداگانه هستند. همچنین در سرویس بهداشتی و حمام، لوازم گوناگون آرایشی-بهداشتی مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار وجود دارد. تهویه مطبوعی در اتاق کار شده که فضای داخل را دلچسب می کند.

در صورتی که می خواهید از اینترنت وای فای استفاده کنید، هزینه جداگانه ای باید بپردازید. هر روز اتاق شما توسط خدمه تمیز می گردد که البته می توانید در صورت تمایل این سرویس را قطع کنید. یک گاوصندوق کوچک دیجیتالی و تلویزیون از دیگر لوازمی هستند که در این قسمت می توان نام برد.

انواع اتاق های هتل داینستی

  • اتاق دولوکس استاندارد: 38 متر فضای این اتاق هاست که در آن یک تخت دونفره و یا دو تخت تک‌نفره قرار دارد.
  • اتاق اکسکیوتیو: این اتاق ها 38 متر مربع هستند که یک تخت دونفره و یا دو تخت تک‌نفره در آن ها موجود است.

هر دو نوع اتاق موجود در این هتل، نمای خوبی رو به شهر دارند.

فاصله هتل با جاذبه های کوالالامپور

  • مرکز خرید سانوِی پوترا: 600 متر از شما دورتر است که با 12 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید. تاکسی شما را 8 دقیقه ای می رساند.
  • سالن نمایش ایستانا بودایا: 3 کیلومتر تا هتل فاصله دارد که با تاکسی تقریبا 3 دقیقه ای به آن خواهید رسید. اگر هم بخواهید پیاده بروید، 32 دقیقه طول می کشد. با اتوبوس 1 ساعت و 10 دقیقه در راه خواهید بود.
  • مرکز خرید پارکسون ماجو جانکشن: هتل شما تا این جاذبه 2 کیلومتر فاصله دارد که با 25 دقیقه پیاده روی آن را خواهید دید. تاکسی شما را 10 دقیقه ای و با مونوریل 25 دقیقه ای می رسید.
  • ایستگاه قطار مدان توانکو مونوریل: 6 کیلومتر تا هتل فاصله دارد که پیاده 26 دقیقه، با مترو 36 دقیقه و با تاکسی 5 دقیقه بعد می رسید. مونوریل 24 دقیقه ای این مسافت را طی می کند.
  • پارک تیتیوانگسا لِیک: 9 کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر با تاکسی بروید 6 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده هم 40 دقیقه ای می رسید.
  • مرکز خرید کپیتال اسکوئر: 1 کیلومتر فاصله آن تا هتل است که اگر تاکسی بگیرید بین 10 تا 15 دقیقه در راه خواهید بود. این مسیر توسط مترو 40 دقیقه و مونوریل 32 دقیقه طول می کشد. اگر پیاده روی را ترجیح می دهید، 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • رستوران دینر این دِ اسکای: برای اینکه به این رستوران بروید، 2.4 کیلومتر را باید طی کنید. این مسیر توسط تاکسی 10 دقیقه ای، با مونوریل 40 دقیقه ای و با مترو 1 ساعته طی می شود.
  • برج های دوقلوی پتروناس: مسافت آن6 کیلومتر است که اگر با مترو به آنجا بروید حدود 1 ساعت و با مونوریل 40 دقیقه در راه خواهید بود. تاکسی نیز 15 دقیقه ای شما را به این جاذبه می رساند.
  • مرکز خرید سوریا کی ال ال سی: 6 کیلومتر تا شما فاصله دارد. می توانید این مسافت را با تاکسی 15 دقیقه ای، با مونوریل 50 دقیقه ای و با اتوبوس 1 ساعت و 20 دقیقه ای طی کنید.
  • مرکز خرید اَوِنیو کی: حدودا 2.7 کیلومتر فاصله آن تا هتل داینستی کوالالامپور است که می توانید با تاکسی طی 12 دقیقه به آنجا برسید. با مترو 40 دقیقه و با مونوریل هم همین زمان را در راه خواهید بود.
  • مرکز خرید دِ ولد: 8 کیلومتر مسافت آن را 10 دقیقه ای توسط تاکسی می توانید طی کنید. با مونوریل 33 دقیقه ای و با مترو طی 53 دقیقه خواهید رسید.
  • آکواریوم KLCC کوالالامپور: 1 کیلومتر با شما فاصله دارد. با تاکسی 13 دقیقه در راه خواهید بود. اگر سوار اتوبوس شوید بعد از 1 ساعت و 15 دقیقه و توسط مونوریل 36 دقیقه ای می رسید.
  • گالری استارهیل: هتل شما از این گالری 3.6 کیلومتر فاصله دارد که با 15 دقیقه تاکسی سواری آن را خواهید دید. مونوریل 35 دقیقه ای و مترو 1 ساعته می رسد.
  • مرکز خرید فارنهایت 88: تا هتل 3.6 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی تقریبا 15 دقیقه ای به آن خواهید رسید. مترو شما را بعد از 50 دقیقه خواهد رساند و اگر تصمیم گرفتید که با مونوریل بروید، 30 دقیقه این مسافت طول می کشد.
  • تم پارک بِرجایا تایم اسکوئر: این پارک از شما 3.8 کیلومتر دورتر می باشد. توسط تاکسی این مسیر، 16 دقیقه ای طی می شود. اگر مونوریل سوار شوید، 40 دقیقه و با مترو 45 دقیقه در راه خواهید بود.
  • ترِک کی ال: 6 کیلومتر از شما دورتر است که با 10 دقیقه تاکسی سواری خواهید رسید. مترو شما را 1 ساعته می رساند و اگر با مونوریل بروید تقریبا همین زمان را نیاز دارید.
  • باتو کیوز: 9 کیلومتر با شما فاصله دارد. می توانید این مسافت را با تاکسی 20 دقیقه ای کنید. اگر بخواهید توسط اتوبوس به اینجا بروید، 36 دقیقه و با مترو 1 ساعت در راه خواهید بود.
  • فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه: مسافت این فرودگاه تا هتل، 6 کیلومتر است که تاکسی 30 دقیقه ای شما را به این فرودگاه می رساند. با وسایل حمل و نقل عمومی هم می توانید به فرودگاه برسید اما چندین خط باید عوض کنید که بیشتر از 2 ساعت طول می کشد.
  • فرودگاه بین المللی کوالالامپور: 6 کیلومتر تاهتل داینستی کوالالامپور فاصله دارد. تاکسی شما را طی 50 دقیقه به آنجا می رساند.

موقعیت هتل داینستی کوالالامپور

آدرس هتل:

کوالالامپور 51200، جالان ایپو

218 Jalan Ipoh, 51200 Kuala Lumpur, Malaysia

انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 292

به "هتل داینستی کوالالامپور (Dynasty Hotel Kuala Lumpur)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل داینستی کوالالامپور (Dynasty Hotel Kuala Lumpur)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید