هتل بام سبز رامسر در قلب جنگ های سرسبز شمال ایران، تصاویر

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، این هتل جنگلی در سال 1389 آغاز به فعالیت کرد و به دلیل موقعیت قرار گیری منحصر بفردی که دارد، در زمان کمی توانست توجه گردشگران را به خود جلب کند. ساختمان اصلی هتل بام سبز رامسر دارای 2 طبقه مثبت و همچنین 4 طبقه منفی می باشد.

هتل بام سبز رامسر در قلب جنگ های سرسبز شمال ایران، تصاویر

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

رفت و آمد کاربران به هتل، تنها از طریق تله کابین امکان پذیر می باشد و بلیت تله کابین برای ساکنین هتل بام سبز رامسر تنها یک مرتبه محاسبه می شود و برای دفعات بعدی، نیازی به پرداخت هزینه اضافه جهت سوار شدن به تله کابین نخواهد بود.

هتل بام سبز رامسر دارای 10 سوئیت اقامتی مجزا می باشد که به امکاناتی از قبیل تلویزیون ال سی دی، مبلمان راحتی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجهز هستند. تلویزیون موجود در اتاق ها به شبکه پخش فیلم متصل است و افراد می توانند در اوقات فراغت خود، به تماشای محتویات این شبکه بپردازند. دسترسی به اینترنت رایگان نیز در تمامی این اتاق ها امکان پذیر است.

واحد اقامتی هتل بام سبز رامسر شامل کلبه های جنگلی و سوئیت های VIP می باشد. با توجه به مسافتی که میان بعضی از واحد ها و ایستگاه تله کابین وجود دارد، سرویس مخصوص کارکنان وظیفه انتقال مسافران را به عهده دارد و نگرانی خاصی برای تردد از سوئیت ها به سمت ایستگاه تله کابین وجود ندارد.

علاوه بر فضای سبز فوق العاده و امکان گشت و گذار در جنگل های اطراف، امکانات سرگرمی و تجاری هتل بام سبز رامسر مانند سالن بیلیارد، کتابخانه و همچنین فروشگاه نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است. پذیرش هتل بام سبز رامسر هم به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به کاربران است.

اماکن نزدیک به هتل بام سبز رامسر

فاصله تا پارک جنگلی صفارود (11 کیلومتر و 52 متر)

فاصله تا آبگرم هتل آزادی رامسر (13 کیلومتر و 969 متر)

فاصله تا قلعه مارکوه (24 کیلومتر و 195 متر)

فاصله تا موزه تماشاگه خزر رامسر (13 کیلومتر و 655 متر)

فاصله تا تله کابین رامسر (375 متر)

فاصله تا هتل قدیم رامسر (14 کیلومتر و 155 متر)

فاصله تا فرودگاه (15 کیلومتر و 884 متر)

منبع: گردشبان
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1322

به "هتل بام سبز رامسر در قلب جنگ های سرسبز شمال ایران، تصاویر" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل بام سبز رامسر در قلب جنگ های سرسبز شمال ایران، تصاویر" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بام سبز رامسر در قلب جنگ های سرسبز شمال ایران، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید