معرفی هتل آمارا ارکید پاتایا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، هتل آمارا ارکید (Amari Orchid Resort and Tower)، یکی از بهترین هتل‌های 5  ستاره تور پاتایا برای تجربه یک اقامت آرام و با کیفیت است. در این  مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

معرفی هتل آمارا ارکید پاتایا

این هتل 297 اتاقه در یک ساختمان 20 طبقه احداث گردیده و منظره ای زیبا و فریبنده از خلیج، آسمان آبی و باغ های زیبا در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. این هتل مجهز به 2 استخر زیبا و یک جکوزی به همراه صندلی های مخصوص حمام آفتاب بوده و می تواند با محیط آرام و بی نظیر خود آرامش را برای گردشگران تور پاتایا به ارمغان خواهد آورد.

هتل آمارا ارکید فاصله ای در حدود 160 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دن موئنگ و فاصله 125 کیلومتری از فرودگاه Suvarnabhumi داشته و تنها 2 ساعت رانندگی تا بانکوک فاصله دارد و یکی از بهترین هتل‌های تور پاتایا به شمار می‌رود.

فاصله این هتل تا نزدیکترین عمومی حمل و نقل با ماشین 5 دقیقه با اتوبوس 3 دقیقه ،فاصله تا دریا 5 متر 3 دقیقه، فاصله پارک 1 کیومتر حدود 15 دقیقه،ایستگاه قطار پاتایا 10 کیلو متر حدود 30 دقیقه، مکان های گردشگری جنوب پاتایا 5 کیلومتر ،مرکز شمالی پاتایا 500 متر، مراکز خرید و سرگرمی 10 دقیقه، زمین گلف 10 دقیقه فاصله دارئ

امکانات بیشماری در این هتل به میهمان ارائه میگردد که از آن جمله می توان به لابی هتل با پذیرش 24 ساعته و چک کردن خدمات، صندوق امن، نرخ ارز، دسترسی آسانسور، سالن آرایش مو ،رستوران،امکانات کنفرانس، خدمات لباسشویی (هزینه اضافه)،دسترسی به اینترنت WLAN(هزینه اضافه) و پارکینگ برای مهمانان برای ورود با ماشین اشاره نمود.

انتشار: 17 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 50

به "معرفی هتل آمارا ارکید پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل آمارا ارکید پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید