ملاقات پنهانی مدیران اینتر و بارسلونا برای مذاکره بر سر راکیتیچ

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، دو باشگاه اینتر و بارسلونا بر سر انتقال ایوان راکیتیچ به این تیم ایتالیایی مذاکراتی با یکدیگر داشته اند.

ملاقات پنهانی مدیران اینتر و بارسلونا برای مذاکره بر سر راکیتیچ

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش های منتشر شده در رسانه های ایتالیایی، باشگاه اینتر در آستانه به خدمت دریافت ایوان راکیتیچ است. نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت اطلاع داد ایوان راکیتیچ فاصله چندانی تا پیوستن رسمی به اینتر ندارد و دو باشگاه اینتر و بارسلونا بر سر انتقال این بازیکن در ازای 40 میلیون یورو به توافق رسیده اند. بر اساس گزارش این نشریه، باشگاه اینتر نه تنها به دنبال استخدام بازیکنان سطح بالاست، بلکه بازیکنانی را می خواهد که در زمین هم بتوانند نقش رهبر تیم را ایفا نمایند و ایوان راکیتیچ یکی از آنهاست.

گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر به همراه پی یرو اوسیلیو، مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر با مدیران باشگاه بارسلونا ملاقاتی پنهانی داشته اند و پیشنهادی 35 میلیون یورویی برای جذب هافبک کروات آبی واناری ها ارائه داده اند. مدیران باشگاه بارسلونا اما برای فروش راکیتیچ 45 میلیون یورو درخواست نموده اند که ظاهراً در نهایت طرفین بر سر رقمی بین رقم مدنظر دو طرف به توافق رسیده اند.

راکیتیچ 30 ساله که تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد، تا کنون در 249 بازی از رقابت های مختلف برای کاتالان ها به میدان رفته و 34 گل هم به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 420

به "ملاقات پنهانی مدیران اینتر و بارسلونا برای مذاکره بر سر راکیتیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات پنهانی مدیران اینتر و بارسلونا برای مذاکره بر سر راکیتیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید