آشنایی با رستوران های ایرانی در شهر دبی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، شهر دبی در دهه های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و به دلیل جاذبه های توریستی متنوعی که دارد سالیانه هزاران توریست ایرانی را به سمت خود جذب می نماید. نرخ مهاجرت به کشور دبی نیز در طی سالیان اخیر رشد زیادی داشته است، اقتصاد با ثبات، امکانات رفاهی عالی و فرصت های شغلی بیشترین عوامل جذب مهاجران ایرانی به این شهر بوده است. اگر به شهر دبی سفر نموده اید یا در آن زندگی می کنید حتما موقعیت هایی پیش آمده که دوست داشتید یک وعده غذای ایرانی بخورید یا به عنوان یک مدیر یا تاجر مشتریان خارجی خود را به یک رستوران ایرانی دعوت کنید. شهر دبی پر از رستوران های ایرانی است ولی ما امروز قصد داریم بهترین رستوران های دبی را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

آشنایی با رستوران های ایرانی در شهر دبی

رستوران شهرزاد (Shahrzad Restaurant)

رستوران شهرزاد واقع در هتل 5 ستاره حیات ریجنسی، از معروف ترین رستوران های ایرانی در شهر دبی است. فضای داخلی رستوران شهرزاد به خوبی نماینگر اسم خود است، طراحی داخلی رستوران از داستان های هزار و یک شب الهام گرفته شده است. اجرای موسیقی زنده در کنار المان های سنتی ایرانی یکی دیگر از ویژگی های ممتاز رستوران ایرانی شهرزاد است. کیفیت و تنوع غذاهای رستوران شهرزاد بسیار زیاد بوده و حتی با بهترین رستوران های داخل ایران رقابت می نماید. در منو این رستوران علاوه­بر غذاهای ایرانی انواع غذاهای خاورمیانه­ای نیز به چشم می خورد. ساعت فعالیت رستوران ایرانی شهرزاد از 7 بعدازظهر تا 1 بامداد می باشد.

آدرس رستوران شهرزاد: امارات متحده عربی، دبی، منطقه تاریخی دیره، هتل 5 ستاره حیات ریجنسی

رستوران شایان (Shayan Restaurant)

اگر به دنبال وقت گذرانی و ثبت لحظات خوش هستید حتما باید به رستوران ایرانی شایان سری بزنید. محیط دلنشین، آرام و مدرن رستوران شایان باعث شده است که بسیاری از تاجران ایرانی قرارهای کاری خود را در این رستوران برگزار نمایند. همواره غذا خوردن در رستوران ها و کافه ها برای کسانی که گیاه خوار هستند مشکل است به خصوص اگر بخواهید به رستوران های ایرانی بروید. منو غذایی رستوران شایان برای هر سلیقه ای غذای به خصوصی را طبخ می نماید، منو غذایی این رستوران معروف شامل متنوع ترین غذاهای گیاهی و خاورمیانه و ایرانی است. ساعت کاری رستوران شایان از 6 بعدازظهر تا 12 شب است.

آدرس رستوران ایرانی شایان: آسیا، امارات، دبی، خیابان عمر بن الخطاب

رستوران ایران زمین (Iran Zamin Restaurant)

رستوران ایران زمین یکی دیگر از بهترین و معروف ترین رستوران های ایرانی در شهر دبی است. دو شعبه رستوران ایران زمین در دو منطقه معروف دبی قرار دارند و شعبه سوم نیز به زودی افتتاح خواهد شد. اگر از بلوار شیخ محمد دبی گذر نموده باشید حتما رستوران ایران زمین را دیده اید. این رستوران ایرانی محبوب علاوه بر طبخ غذاهای لذیذ ایرانی سرویس چای و قلیان را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. منو رستوران ایران زمین هر سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام را پوشش می دهد، انواع غذاهای ایرانی نظیر انواع کباب، انواع خورش ایرانی، لوبیا پلو، بادمجان، سالاد شیرازی و … در منو رستوران به چشم می خورد. ساعت فعالیت رستوران ایران زمین هر روز از 10 صبح تا 2 بامداد است.

آدرس رستوران ایران زمین: امارات متحده عربی، دبی، بلوار شیخ محمد

رستوران شبستان (Shabestan Restaurant)

اگر برای سفر به شهر دبی برنامه ریزی نموده اید اما چندان مذاقتان به غذاهای غیرایرانی خوش نمی آید، ما به شما رستوران ایرانی شبستان در دبی را معرفی می کنیم. این رستوران زیبا با پرسنلی مهربان و مهمان دوست، فضای ایران را کاملا برای ایرانیان دبی نشین تداعی می نماید. رستوران شبستان انواع غذاهای سنتی ایرانی را سرو می نماید اما منحصربه فرد ترین غذای این رستوران، کباب های میکس خانوادگی­اش است که در سینی های بسیار عظیم به شکل سنتی برای اعضا میز سرو می گردد. فضای رستوران به اندازه کافی عظیم است و به راحتی می توانید دورهمی های محبت آمیز خود را در رستوران شبستان برگزار کنید. ساعت سرو نهار رستوران شبستان از 12:30 ظهر تا 3 بعدازظهر و ساعت سرو شام آن از 7 عصر تا 11 شب می باشد.

آدرس رستوران شبستان: امارات متحده عربی، دبی، خیابان بنی یاس، هتل رادیسون بلو

رستوران دانیال (Danial Restaurant)

رستوران ایرانی دانیال در یکی معروف ترین برج های دبی، برج های دوقلو واقع شده است، برج های دو قلو یکی از بهترین چشم اندازهای دبی را دارند. فضای داخلی رستوران دانیال دنج و آرام و درعین حال بسیار شیک و مدرن می باشد. منو غذایی رستوران شامل لذیذترین انواع غذاهای ایرانی، عربی، خاورمیانه و گیاهی است و همگی غذاها با گوشت و مواد غذایی کاملا حلال پخت می شوند. در رستوران دانیال شما می توانید غذا را سفارش دهید و بر سر میز خود میل کنید و یا اگر دوست دارید می توانید انواع غذاها را به سلیقه خودتان به صورت بوفه و سلف سرویس سرو کنید. رستوران دانیال در تمامی روزهای هفته مشغول به فعالیت است و ساعت کاری این رستوران از ساعت 12 ظهر تا 12:45 دقیقه شب می باشد.

آدرس رستوران دانیال: امارات متحده عربی، دبی، برج های دوقلو، طبقه سوم

کباب مخصوص الاستادی (Al Ustadi Special Kabab)

رستوران ایرانی الاستادی یکی از معروف ترین کبابی های شهر دبی است که حتی مردم محل دبی نیز آن را می شناسند. به جرات می توان گفت بهترین کباب های عربی و ایرانی در رستوران الاستادی پخته می گردد. محیط دنج و صمیمی این رستوران در کنار طعم بهشتی غذاهایش موجب شده ایرانیان و خارجیان زیادی هر روز وعده نهار و شام خود را در این رستوران میل نمایند. یکی از مزیت های رستوران الاستادی این است که در کنار ایستگاه مترو قرار گرفته است و رفت­و­آمد را برای مشتریان بسیار راحت می نماید. غذاهای رستوران الاستادی با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارند اما به شدت از نظر قیمتی به صرفه بود و این نشان دهنده این نکته است که برای خوب غذا خوردن احتیاج به هزینه زیاد نیست.

آدرس رستوران ایرانی الاستادی: امارات متحده عربی، دبی، ایستگاه مترو الفهیدی، بور دبی

رستوران حاتم (Hatam Restaurant)

دبی یکی از شهر لوکس ابوظبی حساب می آید و بیشتر رستوران های شهر از قیمت های بسیار بالایی برخوددار هستند. اما اگر به دنبال یک رستوران مقرون به صرفه هستید که در عین داشتن قیمت های مناسب، کیفیت غذایی خوبی را نیز ارائه دهد، به شما رستوران ایرانی حاتم را معرفی می کنیم. پرسنل رستوران حاتم تمام سعی خود را نموده اند که محیط بسیار صمیمی و آرام را برای مشتریان خود فراهم نمایند. آشپزهای ایرانی رستوران حاتم خوش طعم ترین غذاهای ایرانی نظیر کباب کوبیده، برنج زعفرانی، کشک بادمجان و … را طبخ می نمایند. رستوران حاتم در مرکز خرید دبی قرار گرفته است و ساعت کاری این رستوران از 12 ظهر تا 11:30 شب می باشد.

آدرس رستوران حاتم: امارات متحده عربی، دبی، خیابان المرکز المالی، مرکز خرید دبی

منبع: الی گشت
انتشار: 4 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1582

به "آشنایی با رستوران های ایرانی در شهر دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با رستوران های ایرانی در شهر دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید