آشنایی با مراکز خرید پاتایا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، پاتایا یکی از مقاصد محبوب گردشگری در تایلند است که علاوه بر زیبایی های طبیعی، دارای مراکز خرید بسیار زیبا و جذابی نیز می باشد. مراکز خرید پاتایا با تنوع بالایی که دارند، فرصتی فوق العاده برای خرید و سرگرمی گردشگران فراهم می کنند. در این مقاله قصد داریم با برخی از معروف ترین و بهترین مراکز خرید پاتایا آشنا شویم. پاتایا علاوه بر سواحل مناسب و شگفت‌انگیز در کشور تایلند، مراکز خرید عالی برای خرید دارد.

آشنایی با مراکز خرید پاتایا

مرکز خرید اتلت (Outlet Mall Pattaya) در پاتایا

این مرکز خرید از طرح بازارچه‌های خیابانی الگوبرداری کرده که در آن‌جا می‌توان اقلام بسیاری از برندهای مختلف جهان با قیمتی ارزان خریداری کرد. همچنین بخشی از مرکز خرید به رستوران‌ها و غذاخوری اختصاص داده شده که در آن‌جا می‌توان بسیاری از غذاهای رستوران‌های معروف تایلندی را با قیمت بسیار مناسبی تهیه نمود.

سنترال سنتر (Central Center) پاتایا

این مرکز خرید دارای طراحی جذابی بوده که در طراحی آن از طبیعت الهام گرفته‌اند و دارای  130 فروشگاه است. بزرگترین فروشگاه این مرکز متعلق به سوپرمارکتی به نام Big C North می‌باشد که در سایر فروشگاه‌ها اقلامی مانند پوشاک، زیورآلات و لوازم الکترونیکی عرضه می‌گردد. سینمای 5 بعدی و رستوران‌های مختلف بومی و بین‌المللی از جمله این امکانات هستند. در تور تایلند می‌توانید بهترین سوغاتی‌های کشور تایلند را خریداری نمایید.

بازار شبانه خیابانی تپرازیت (Thepprasit Road Night Market) پاتایا

این بازار شبانه از بهترین بازارهای محلی این شهر برای بازدید است. این بازارچه با نام کانکه‌ها (Kankheha Thepprasit market) نیز نامیده می‌شود و اقلام متنوعی از قبیل پوشاک، زیورآلات، تجهیزات تلفن همراه، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، سوغات و غذاهای تایلند برای فروش دارد.

مرکز خرید مایک (Mike Shopping Center) پاتایا

این مرکز در عین برخورداری از شرایط محیطی مراکز خرید بزرگ، اجناسی با قیمت مناسب در بازارچه‌های خیابانی برای عرضه دارد. همچنین در این مرکز برندهای معروف آرایشی و پوشاک نیز دیده می‌شوند. علاوه بر این، در مرکز خرید مایک می‌توان سوغاتی تایلندی مانند ظروف غذاخوری را با قیمت پایین تهیه کنید.

جنگل مرکز خرید

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید پاتایا، جنگل مرکز خرید است که در مرکز شهر واقع شده است. این مرکز خرید دارای بیش از 200 فروشگاه و برند معتبر است که انواع کالاها از لباس و کیف و کفش گرفته تا وسایل الکترونیکی، عطر و ادکلن، صنایع دستی محلی و غذاهای سنتی تایلندی در آنها یافت می شود. علاوه بر این، رستوران ها و کافه های متنوعی نیز در این مرکز وجود دارد که می توان در آنها استراحت کرده و غذاهای محلی را تجربه کرد.

آوانیو مرکز خرید

آوانیو یک مرکز خرید بسیار بزرگ و مدرن در پاتایا است که دارای بیش از 300 فروشگاه زنجیره ای و برندهای معتبر بین المللی و محلی می باشد. این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه های متنوع پوشاک، دارای رستوران ها، کافه ها، سینما و حتی یک پارک آبی نیز هست. معماری زیبا و مدرن این مرکز خرید و امکانات گسترده آن، آوانیو را به یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید و سرگرمی در پاتایا تبدیل کرده است.

مرکز خرید پاتایا بیچ

این مرکز خرید ساحلی در شهر پاتایا واقع شده و دارای موقعیتی بسیار زیبا و دیدنی است. پاتایا بیچ علاوه بر فروشگاه های متنوع پوشاک و هدایا، دارای رستوران ها و کافه های ساحلی بسیار زیبایی است که می توان در آنها با نوشیدن نوشیدنی و تماشای منظره دریا لحظات خوبی را سپری کرد. همچنین اجراهای موسیقی زنده نیز اغلب در این مرکز خرید برگزار می شود.

فلو مارکت

فلو مارکت یک بازار محلی و سنتی در پاتایا است که در آن غرفه ها و مغازه های متعددی وجود دارد که توسط فروشندگان محلی اداره می شوند. در این بازار می توان انواع صنایع دستی، هدایا، پوشاک، عطر و ادویه، مواد غذایی محلی و حتی جواهرات و طلا را پیدا کرد. قیمت ها در این بازار معمولاً ارزان تر از مراکز خرید مدرن است و می توان در فضایی بومی و سنتی خرید کرد.

ماکرو

ماکرو یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ و مدرن پاتایا است که دارای بیش از 150 فروشگاه زنجیره ای و برند معتبر است. این مرکز خرید دارای مجتمع سینمایی و فودکورت بزرگی نیز می باشد. علاوه بر فروشگاه های لباس و لوازم آرایشی، وسایل الکترونیکی و اسباب بازی نیز در این مرکز یافت می شود. ماکرو مکان مناسبی برای خرید به همراه کودکان است.

در مجموع، مراکز خرید پاتایا تنوع بسیار زیادی دارند و می توانند انتخاب های خوبی برای خرید، سرگرمی و گذران اوقات فراغت در این شهر زیبا باشند. امیدواریم با خواندن این مقاله درباره معروف ترین و بهترین مراکز خرید پاتایا اطلاعات کافی بدست آورده باشید.

انتشار: 6 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2

به "آشنایی با مراکز خرید پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مراکز خرید پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید