مایکروسافت از هدست بی سیم جدید ایکس باکس رونمایی کرد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، شرکت مایکروسافت از هدست ایکس باکس رونمایی کرد؛ هدست بی سیم پیشرفته ای که به گفته آن ها قرار است تجربه شنیداری فوق العاده و عظیمی را برای کاربران مختلف به همراه آورد.

مایکروسافت از هدست بی سیم جدید ایکس باکس رونمایی کرد

اگرچه سونی هم زمان با رونمایی از ظاهر کنسول پلی استیشن 5، هدست جدید خود با نام هدست پالس 3 بعدی (PULSE 3D) را معرفی کرد، اما کمی بیشتر طول کشید تا مایکروسافت از هدست جدید خود رونمایی کند. هدست بی سیم جدید ایکس باکس به گفته مایکروسافت از ویژگی هایی نظیر کیفیت فوق العاده صدا، میکروفن قدرتمند و طراحی برجسته و راحت بهره مند خواهد بود تا بتواند تجربه منحصربه فردی را برای هر یک از گیمرها رقم بزند. این هدست رسمی و جدید ایکس باکس، با قیمت 100 دلار (یا 100 پوند) هم اکنون برای پیش خرید قرار داده شده است.

هدست جدید ایکس باکس از فناوری های برجسته و روز این حوزه نظیر ویندوز سونیک (Windows Sonic)، دالبی اتموس (Dolby Atmos) و دی تی اس ایکس (DTS Headphone: X) برای واقع گرایی و دقت بالای صدا پشتیبانی خواهد نمود. با این ویژگی ها، شما قادر خواهید بود تا ظریف ترین و در عین حال حیاتی ترین صداها را در بازی بشنوید و از آن منفعت ببرید و تجربه خود را از بازی بهتر کنید. برای مثال، تصور کنید که با این هدست جدید در یک بازی شوتر (به ویژه آنلاین) صدای قدم های دشمنی را که مخفیانه از پشت سر به شما نزدیک خواهد شد، به خوبی بشنوید و از این مزیت در بازی خود بهره ببرید.

طبق گفته مایکروسافت، این هدست جدید می توانند به صورت بی سیم به پلتفرم هایی همچون ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و ویندوز 10 متصل گردد و همچنین می توانید به وسیله بلوتوث آن را به گوشی های موبایل وصل کنید. به این ترتیب، علاوه بر استفاده برای بازی های خود در ایکس باکس، می توانید از مزایای این هدست در پلتفرم های ذکر شده و برای فعالیت دیگر هم بهره ببرید.

با استفاده از برنامه لوازم جانبی ایکس باکس (Xbox Accessories) روی کنسول ها و کامپیوترها، بازیکنان می توانند تنظیماتی نظیر اکولایزر (متعادل کننده)، افزایش باس، حساسیت بی صدا کردن اتوماتیک، نظارت بر میکروفن و صدای آن را انجام دهند. مایکروسافت می گوید که میخواهد این محصول را در آینده و در طول زمان با عرضه به روزرسانی های نرم افزاری روی کنسول های ایکس باکس بهبود و تکامل دهد. همچنین طبق اطلاعات رسمی منتشرشده، هدست بی سیم ایکس باکس قادر است با 30 دقیقه شارژ شدن، برای 4 ساعت کار کند و در این زمان باتری آن دوام خواهد آورد. این در حالی است که اگر سه ساعت بدون استفاده از هدست آن را شارژ کنید، باتری آن حدود 15 ساعت کار خواهد نمود.

اریک گارسیا، طراح و معمار ارشد این پروژه، در توضیحات خود درباره این محصول می گوید:

مجموعه ای از ویژگی های فوق العاده در این محصول 100 دلاری، باعث شده تا هواداران ایکس باکس تا به این لحظه از این هدست استقبال بسیار خوبی را به عمل بیاورند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1770

به "مایکروسافت از هدست بی سیم جدید ایکس باکس رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت از هدست بی سیم جدید ایکس باکس رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید