اورواچ را برای مدتی محدود رایگان بازی کنید

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، با بازگشت رویداد فصلی Winter Wonderland به مناسبت کریسمس، کمپانی بلیزارد بازی محبوب اورواچ را رایگان کرده است. بازی تا 2 ژانویه 2022 (12 دی 1400) بدون نیاز به پرداخت هزینه در دسترس است و به بازیکنان این امکان را می دهد تا همه قهرمانان، نقشه ها و حالت های مختلف را تجربه کنند. البته آن هایی که قصد دارند روی کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن بازی را تجربه کنند، به ترتیب به ایکس باکس لایو گلد و پلی استیشن پلاس نیاز دارند.

اورواچ را برای مدتی محدود رایگان بازی کنید

بازیکنان می توانند در مدت تجربه بازی به صورت رایگان، لول خود را افزایش دهند، لوت باکس های مختلف را به دست آورند، اسکین و چیزهای تزئینی مختلفی را روی شخصیت خود اعمال و تقریبا در هر حالت بازی از Quick Play گرفته تا Arcade شرکت کنند. این در حالی است که حالت رقابتی Competitive Play را نمی توان به صورت رایگان تجربه کرد. در نهایت اگر کسی تصمیم به خرید بازی داشته باشد، هر پیشرفتی که در نسخه رایگان بدست آورد، به طور اتوماتیک به نسخه اصلی منتقل می شود و از این بابت نگرانی وجود نخواهد داشت.

رویداد فصلی وینتر واندرلند اکنون در جریان است و آیتم های تزئینی نوی را برای دریافت کردن از طرق لوت باکس ها عرضه کرده است. همچنین چالش های هفتگی و یک حالت بازی نو به نام Freezethaw Elimination در دسترس قرار گرفته است. این حالت نو بازیکنان را در گروه های چهارنفره در مقابل هم قرار می دهد. هنگامی که یکی از بازیکنان کشته می شود، به نوعی منجمد می شود. هم تیمی ها می توانند یکدیگر را از این شرایط خارج کنند و تیمی که همه بازیکنان رقیب را منجمد کند، برنده خواهد شد. از طرفی شخصیت های Orisa، Genji، D.Va، Baptiste و Wrecking Ball همگی اسکین های لجندری نوی دریافت می کنند. شخصیت های Tracer، Symmetra و Brigitte هم اسکین های اپیک را دریافت می کنند که می توان آن ها را در چالش های هفتگی به همراه اسپری های نو به دست آورد.

گفتنی است که آیتم های تزئینی مربوط به رویدادهای قبلی وینتر واندرلند هم برای خرید با تخفیف در دسترس هستند. بنابراین اکنون زمان خوبی است تا آیتم های دلخواه خود را خریداری کنید. رویداد وینتر واندرلند 2021 در تاریخ 6 ژانویه 2022 (16 دی 1400) به سرانجام می رسد.

بازی چندنفره و آنلاین اووراچ هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است. عرضه دنباله این بازی مدتی قبل به زمانی نامعلوم در سال 2022 میلادی موکول شد. در دیگر اخبار مربوط به این سری، کمیک اووراچ از Dark Horse اخیرا نام شخصیت کابوی بازی را به کول کسیدی تغییر داده است. تغییری که به دلیل پرونده آزار و اذیت مداوم علیه کمپانی اکتیویژن بلیزارد ایجاد شده است.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2307

به "اورواچ را برای مدتی محدود رایگان بازی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اورواچ را برای مدتی محدود رایگان بازی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید