فرانس فوتبال: سامان قدوس ناپدید شده بود!

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، شگفتی در کار نبود و امی ین مطابق انتظار در خانه سه بر یک مغلوب مارسی شد. تیم پرستاره جنوب فرانسه فصل گذشته هم در هر دو بازی رفت و برگشت امی ین را برده بود و این بار هم با وجود مشکلاتی که دارد، توانست در خانه حریف به سه امتیاز برسد.

فرانس فوتبال: سامان قدوس ناپدید شده بود!

سامان قدوس در این بازی به عنوان مهاجم نوک بازی کرد، ولی توپ های خوبی به او نرسید و اسیر مدافعان حریف بود.

مارسی پیش از این که به بازی مسلط گردد در دقیقه هشتم روی دفع ناقص مانداندا و بغل پای دیباسی غافلگیر شد، ولی کنترل بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه 26 توسط توون به گل تساوی رسید.

بازی در ادامه نیمه اول نسبتا متعادل بود، ولی مارسی در نیمه دوم کاملا بر بازی مسلط شد و چند فرصت خوب گل داشت تا اینکه توون، ستاره بازی در دقیقه 80 توانست این تیم را به گل دوم برساند. مهاجم ملی پوش مارسی ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه را به زیبایی به گوشه بالای دروازه امی ین فرستاد.

مارسی چهار دقیقه بعد به یک ضربه پنالتی رسید که دیمیتری پایت آن را از دست داد. توون که بابت نزدن پنالتی کمی ناراحت بود، در دقیقه 91 روی یک ضدحمله توانست هت تریکش را کامل کند. مارسی با این برد 25 امتیازی شد و با تنها دو امتیاز فاصله نسبت به لیون، تیم دوم جدول در رده پنجم نهاده شد. امی ین با وجود این شکست همچنان با 13 امتیاز در رده شانزدهم است، هرچند با منطقه سقوط تنها یک امتیاز فاصله دارد.

پیش از این بازی انتظارات از قدوس بالا بود، چرا که توانسته بود روی پنج گل از هفت گل اخیر تیمش اثر مستقیم داشته باشد، ولی مقابل ستارگان مارسی روز چندان خوبی نداشت. ---

فرانس فوتبال: سامان قدوس ناپدید شده بود!

یکی از سایت های محلی امی ین بعد از بازی به مهاجم تیم ملی ایران نمره چهار داد و درباره عملکردش نوشت: برای این بازی انتظارات از قدوس خیلی بالا بود، بخصوص روی ضربات ایستگاهی، ولی مندوزا پشت این ضربات ایستاد و او نتوانست خیلی به تیمش یاری کند. او معمولا رو به روی عادل رامی قرار داشت و اکثر دوئل هایش را به قهرمان دنیا باخت. به نظر می رسد مهاجم نوک بهترین پست برای بازیکن ایرانی نیست.

سایت معتبر فرانس فوتبال هم به قدوس نمره سه داده که ضعیف ترین نمره در میان بازیکنان امی ین است و درباره او نوشته که در این بازی انگار ناپدید شده بود: سامان قدوس که با سه گل و دو پاس گل در هفت بازی اول پدیده لیگ بود، بعد از آن افت نموده. یکشنبه شب او در بین مدافعان مارسی که گاهی شکننده به نظر می رسیدند هم نتوانست خودش را نشان دهد. او در پست مهاجم نوک هرگز نتوانست خودش را در موقعیت خطرناکی قرار دهد. البته نباید فراموش کرد که او به خوبی تغذیه نشد و توپ های سختی به او رسید تا شب دشواری را سپر کند.

کریستف پلیسیه، سرمربی امی ین معتقد است که تیمش می توانست این بازی را با امتیاز تمام کند: شکست ناراحت کننده ای است. ما تا ده دقیقه مانده به خاتمه بازی مساوی بودیم و می توانستیم اوضاع را بهتر مدیریت کنیم. هر سه گل مارسی روی توپ هایی بود که خودمان از دست دادیم.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 355

به "فرانس فوتبال: سامان قدوس ناپدید شده بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانس فوتبال: سامان قدوس ناپدید شده بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید