معرفی شهر پاتایا برای سفر

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، شهر پاتایا (pattaya)، یکی از برترین شهرهای کشور تایلند برای سفر می‌باشد. این شهر در کشور تایلند همواره مورد توجه گردشگران بوده و جاذبه‌های مشهوری همچون سواحل زیبا، تفریحات آبی متنوع و طبیعتی باورنکردنی دارد.

معرفی شهر پاتایا برای سفر

براساس گفته‌ها تاریخ شکل‌گیری این شهر به عنوان یک منطقه‌ تفریحی مربوط به 29 ژوئن سال 1959 می‌باشد. زمانی که سربازان از جنگ آمریکایی به این منطقه آمدند و خانه‌هایی را در کنار سواحل بکر پاتایا اجاره کردند شهرت و آوازه‌ این سواحل در بین گردشگران تور ارزان پاتایا روزبه‌روز بیشتر شد.

علاوه بر جاذبه‌های زیبا، پاتایا یک مقصد عالی برای بازدید بوده و هزینه‌های سفر به آن بسیار ارزان است. زمستان‌های این شهر خشک و دارای آب و هوایی عالی هستند. اما در ماه آوریل، هوا بسیار گرم بوده و فصل‌های بارانی اساسا از ماه مه تا نوامبر به طول می‌النجامند، ولی در طول ماه‌های سپتامبر و اکتبر بارش باران در این جزیره افزایش می‌یابد. در این شهر، باران به‌جای بارش نم‌نم و طولانی، بیشتر به صورت رگباری و کوتاه مدت بارش دارد.

پاتایا یک سیستم حمل‌ونقل عمومی خوبی داشته که دسترسی عالی به تمام نقاط شهر دارد. اگرچه گاهی در ترافیک آزاردهنده‌ای در خیابان‌های اصلی طاقت‌فرسا می‌شود. البته این ترافیک هنگام بارش باران بدتر هم خواهد شد. اغلب مردم این شهر با اتوبوس‌ و تاکسی‌های موتوری جابجا می‌شوند. انواع وسایل نقلیه در پاتایا شامل مینی‌بوس‌ها (Songtaew)، اتوبوس‌های محلی، تاکسی‌های موتوری و تاکسی است. همچنین شما می‌توانید موتورسیکلت، دوچرخه و اتومبیل اجاره کنید. برای تجربه یک سفر عالی و پر از ماجراجویی با تور تایلند همراه شوید.

هزینه‌های حمل و نقل در پاتایا

  • هزینه تاکسی از فرودگاه 750 تا 1400 بات
  • هر 3 کیلومتر جابه‌جایی با تاکسی در پاتایا 49 تا 70 بات
  • اتوبوس‌های محلی در پاتایا 30 بات
  • اجاره ماشین‌های جدید برای یک روز 1500 بات
انتشار: 5 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 5

به "معرفی شهر پاتایا برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شهر پاتایا برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید