زیباترین سواحل کشور تایلند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، در تمام سواحل توریستی کشور تایلند، آبی زلال، سواحلی با شن‌های سفید، قایق‌های توریستی، نوشیدنی‌های رنگارنگ، سوغاتی و انواع غذا دریایی و تایلندی در اختیار شما هستند.

زیباترین سواحل کشور تایلند

ساحل فرانانگ (Phra Nang)، بخشی از شبه جزیره ریلی می‌باشد که از دو طرف با دو صخره‌ی بزرگ احاطه شده. این ساحل دورافتاده بوده و برای رسیدن به آن باید مسیر طولانی را طی نمایید. بازدیدکنندگان می‌توانند از کایاک سواری، غارنوردی و صخره‌نوردی در این جزیره استفاده نمایند.

ساحل کو کرادان (Koh Kradan) و  ترنگ (Trang) در تایلند، مورد توجه مجموعه هتل‌های Sevenseas و Anantara Si Kao می‌باشد. شفافیت آب به قدری زیاد است که می‌توانید به راحتی ماهی‌ها را مشاهده نمایید. پیاده‌روی بر روی صخره‌های مرجانی نیز یکی دیگر از جاذبه‌های این جزیره به شمار می‌رود.

کو فی فی از بهترین جزایر کشور تایلند برای بازدید می‌باشد که هرگز نباید تماشای آن را از دست دهید، مخصوصا اگر سفر شما انفرادی باشد، مهیج‌تر خواهد شد. وقتی به این جزیره سفر نمایید، حتما سری هم به مایا خواهید زد. مایا بی (maya bay) همانجایی می‌باشد که فیلم ساحل (The Beach) با بازی لئوناردو دی کاپریو در آن فیلم‌بردرای شده. این خلیج از سه سمت با صخره‌های غول‌آسا احاطه شده و حیات زیر آب آن رنگارنگ می‌باشد.

ساحل ریلی (Railay)، یکی از سواحل دست نخورده کرابی می‌باشد که با صخره‌های آهکی احاطه شده است. تنها راه دسترسی به این جزیره از طریق قایق است و اقامت در آن حس اقامت در یک جزیره‌ کاملا خصوصی را به شما خواهد داد. اگر اهل غواصی، صخره‌نوردی، قایق‌رانی و انواع تفریحات آبی باشید، باید بگوییم که انتخاب شما با دانستن قیمت تور تایلند بسیار درست بوده است.

انتشار: 2 مهر 1402 بروزرسانی: 2 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 11

به "زیباترین سواحل کشور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین سواحل کشور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید