رونمایی از اپلیکیشن لرستان سفر در نمایشگاه گردشگری تهران

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، رونمایی از اپلیکیشن لرستان سفر در نمایشگاه گردشگری تهران صورت می گیرد.

رونمایی از اپلیکیشن لرستان سفر در نمایشگاه گردشگری تهران

عطا حسن پور گفت: در راستای آشنایی هر چه بیشتر مسافران و گردشگران با استان لرستان، از اپلیکیشن لرستان سفر در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران رونمایی خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان افزود: این برنامه کاربردی با همکاری شرکت مخابرات و برای راهنمایی بهتر مسافران در لحظه ورود به استان لرستان ساخته می گردد.

حسن پور افزود: هر گردشگری با ورود به حوزه لرستان یک پیامک خوش آمدگویی حاوی لینک اپلیکیشن لرستان سفر را روی گوشی همراه خود دریافت می نماید که با نصب این اپلیکیشن، به اطلاعات مربوط به محورهای گردشگری، اماکن تاریخی، جاذبه های گردشگری، اقامتگاه ها، هتل ها، رستوران ها و حتی مراکز صنایع دستی استان دسترسی پیدا می نماید.

او با بیان اینکه با ساخت این اپلیکیشن گردشگران در سفر به لرستان به راحتی با اماکن و جاذبه های گردشگری لرستان و آدرس هایشان آشنا می شوند، افزود: با نصب این برنامه و انتخاب مقصد گردشگری و بعلاوه استفاده از نرم افزار مسیریاب، ادامه مسیر برای مسافران تسهیل می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان اظهار کرد: در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از این اپلیکیشن رونمایی خواهد شد تا مسافران با آگاهی از این برنامه و آشنا شدن با جاذبه های گردشگری لرستان، برنامه سفر خود را برای نوروز پیش رو به مقصد این استان تهیه نمایند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران 18 تا 22 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2458

به "رونمایی از اپلیکیشن لرستان سفر در نمایشگاه گردشگری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اپلیکیشن لرستان سفر در نمایشگاه گردشگری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید