رونق گردشگری سلامت درکردستان با همکاری ارگانهای ذی ربط میسرخواهد شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بهمن مرادنیا استاندار کردستان دیدار و پیرامون وضعیت گردشگری سلامت در استان گفت وگو کرد.

رونق گردشگری سلامت درکردستان با همکاری ارگانهای ذی ربط میسرخواهد شد

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان، در این دیدار مسائل و کاستی های بخش گردشگری سلامت استان مطرح و مورد آنالیز نهاده شد.

علوی با ارائه گزارشی از وضعیت گردشگری سلامت دراستان گفت: یکی از راههای توسعه این بخش مهم از گردشگری استان با انعقاد تفاهم نامه ای بدین منظور با طرف عراقی میسرتر خواهد شد.

او اضافه کرد: برای توسعه گردشگری سلامت باید زیر ساخت های این بخش درسطح استان توسط ارگانهای ذی ربط توسعه و تقویت گردد و برای این امر حمایت استانداری امری لازم است.

مدیرکل میراث فرهنگی کردستان وضعیت و موقعیت استان را درهمجواری با شمال عراق از فرصتهای توسعه گردشگری سلامت برشمرد وگفت: تورهای آشناسازی برای دفاترگردشگری کشور عراق، فعالسازی دفاتراطلاع رسانی درمرزهای رسمی استان، برطرف بعضی ازکاستی ها درمرزها و همچنین بیمارستان های استان راهکارهای عملی شدن توسعه گردشگری سلامت در کردستان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 569

به "رونق گردشگری سلامت درکردستان با همکاری ارگانهای ذی ربط میسرخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق گردشگری سلامت درکردستان با همکاری ارگانهای ذی ربط میسرخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید