رسوایی معبد ببرها در تایلند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، بعد از کشف 40 توله ببر در سردخانه معبد ببرها در بانکوک مسوولین حیات وحش تایلند، علیه این معبد بودائی اعلام جرم کردند. توله‌های ببر و بقایای حیوانات دیگری نیز در فریزر این معبد کشف شدند.

رسوایی معبد ببرها در تایلند

این کشف در زمان جابجایی 137 ببر از معبد ببرها مشهور شده است، در محوطه‌ گردشگری استان کانچانبری اتفاق افتاد. اجساد این توله‌های ببر و بقایای حیوانات دیگری در فریزر این معبد کشف شد. قبل از این رسوایی نیز راهبان را به تولید مثل غیرقانونی و قاچاق حیوانات متهم کرده بودند.

پلیس گفته که توله‌ها یک یا دو روزه را در این مکان مشخص نمی‌باشد چه مدت زمانی از مرگ آن‌ها می‌گذرد. قرار است از توله‌های کشف‌شده آزمایش دی ان ای بشود تا ببینند این توله‌ها احیانا با ببرهای دیگر این معبد نسبت دارند یا خیر. مقامات این پارک می‌گویند که ماموران نگهداری این حیوانات اعتراف کرده‌اند که که اجساد حیوانات پس از مرگ در سردخانه نگهداری خواهند شد.

حامیان حیوانات و کارگران سابق این مکان این ادعا را مطرح کردند که با این ببرها رفتار مناسبی نمی‌شد و آن‌ها را در قفس‌هایی کوچک حبس کرده بودند.

بر این اساس مسوولان تصمیم گرفتند این 137 ببر را از این معبد به پناهگاه انتقال بدهید. این معبد به دلیل وجود ببرها، قبل از این رسوایی یکی از برترین جاذبه‌های شهر بانکوک به شمار می‌رفت. برای بازدید از جاذبه‌های پر از شگفتی شهر بانکوک با تور بانکوک ارزان همراه شوید.

انتشار: 6 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 8

به "رسوایی معبد ببرها در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسوایی معبد ببرها در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید