آشنایی با دلایل سفر به تایلند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، تایلند یکی از زیباترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. در تور تایلند می‌توانید در سواحلی آفتابی، مراکز خرید مدرن، معابد و طبیعت شگرف یک سفر عالی و پر از جاذبه را تجربه نمایید.

آشنایی با دلایل سفر به تایلند

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث شده تا تایلند به این اندازه مشهور شود، ارزان بودن آن است. برای مثال در این کشور می توانید فقط با 5 دلار یک اتاق کوچک اجاره کنید و یا یک ویلای خصوصی با استخر را فقط با 50 دلار اجاره کنید. در کجای جهان چنین چیزی ممکن است؟ در هر صورت انتخاب با خودتان است! اگر دوست ندارید در یک ویلا با تمامی امکانات با هزینه ی پایین اقامت کنید به تایلند نروید اما اگر دوست دارید در در حین اینکه هزینه ی زیادی نمی کنید اقامت فوق العاده ای داشته باشید، به تایلند بروید.

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث شده گردشگران تور تایلند این کشور را انتخاب کنند، ارزان بودن آن می‌باشد. برای مثال در این کشور می توانید فقط با 5 دلار یک اتاق کوچک اجاره کنید و یا یک ویلای خصوصی با استخر را فقط با 50 دلار اجاره کنید. در کجای جهان چنین چیزی ممکن می‌باشد؟ در هر صورت انتخاب با خودتان می‌باشد. اگر علاقه ندارید در یک ویلا با تمامی امکانات با هزینه پایین اقامت نمایید نباید تایلند را برای سفر انتخاب کنید.

معماری سازه ها در تایلند شگفت نگیز است! معاری این ساختمان ها نشان دهنده ی فرهنگ و عقاید و باورها ی تایلندی هاست و همه ی این کنده کاری ها  نقش و نگارهایی که در روی نمای ساختمان ها دیده می شود دست کند هستند. بنابراین اگر از دیدن این همه هنر لذت نمی برید و برایتان جذابیتی نخواهد داشت. این هم یکی دیگر از دلایلی که شما را از سفر به تایلند منع می کند!

البته شاید کلمه ی شوک فرهنگی کلمه ی  مثبتی به نطر نرسد اما همیشه هم بد نیست و باور کنید که یک بار سفر به تایلند کافیست تا این شوک را به خوبی تجربه کنید. سر و صدا، شلوغی و بی نظمی و حیات وحش منحصر به فرد و موجودات زیبا و ریز که به عنوان غذا سرو می‌شوند، همه و همه بخشی از جاذبه های تور تایلند هستند.

انتشار: 18 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 30

به "آشنایی با دلایل سفر به تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با دلایل سفر به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید