خلیل زاده: با مجیدی توافق نموده بودیم ، لیست آسیایی استقلال به موقع ارسال می گردد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سرپرست پُست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: زمان و رقم قرارداد را هم در توافقی که با فرهاد مجیدی داشتیم تعیین نموده بودیم.

خلیل زاده: با مجیدی توافق نموده بودیم ، لیست آسیایی استقلال به موقع ارسال می گردد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده سرپرست پُست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی این تیم و انصراف او گفت: با فرهاد مجیدی توافق نموده بودیم و حتی رقم و مدت قرارداد را هم تعیین نموده بودیم. او هم قبول نموده بود و طی نامه ای گفته بود برای سرمربیگری به استقلال می آید، اما منصرف شد.

او گفت: ما فردا در قطر باید ببینیم به چه نتیجه ای می رسیم. به دنبال مذاکره با استراماچونی هستیم، اما سایر اعضای هیئت مدیره هم با دیگر مربیان داخلی مذاکره می نمایند. سعی می کنیم با استراماچونی به توافق برسیم، اما اگر با او به توافق نرسیم به سراغ گزینه های داخلی می رویم.

سرپرست پُست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره لیست آسیایی استقلال بیان نمود: لیست بازیکنان استقلال به موقع به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می گردد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

  • فوری؛ مجیدی از حضور در استقلال انصراف داد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 967

به "خلیل زاده: با مجیدی توافق نموده بودیم ، لیست آسیایی استقلال به موقع ارسال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: با مجیدی توافق نموده بودیم ، لیست آسیایی استقلال به موقع ارسال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید