حمیده عباسعلی آماده حضور در المپیک شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، تهران (پانا) - بانوی المپیکی کاراته ایران با بهبود مصدومیت می تواند در المپیک به میدان برود.

حمیده عباسعلی آماده حضور در المپیک شد

حسین آبرون پزشک فیزیوتراپ حمیده عباسعلی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: خانم عباسعلی اواخر سال 98 در مسابقات اتریش از ناحیه لیگامنت جلو زانو آسیب دیدند. پس از آسیب دیدگی با هماهنگی انجام شده ایشان به آلمان اعزام شدند و زیر نظر دکتر امینی عمل جراحی شدند. در عمل جراحی یکسری پیچ و فتر هایی داخل زانو نهاده شد تا عباسعلی بتواند در مسابقات المپیک توکیو که قرار بود در سال 2020 برگزار گردد شرکت کند.

وی اضافه نمود: به واسطه تعویق المپیک، عباسعلی بعد از گذشت سه ماه مجدد راهی آلمان شد تا پیچ و فنر هایی که داخل زانو پایش نهاده شده بود و دارای یکسری سنسور بود که باعث ترمیم لیگامنت های داخل زانو میشد را از پا خارج کند که این کار هم در زمان مقرر و با خوبی انجام شد.

آبرون در سرانجام گفت: پس از سرانجام دوران مصدومیت و شروع تمرینات، زانوی مصدوم حمیده عباسعلی همچنان زیر نظر بود و الان خدمت شما عرض می کنم این ورزشکار بااخلاق کشورمان دیگر هیچ گونه مسئله ای ندارد و با امادگی کامل می تواند در المپیک شرکت کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2002

به "حمیده عباسعلی آماده حضور در المپیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمیده عباسعلی آماده حضور در المپیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید