حضور در مسابقات تایلند به امید کسب سهمیه جهانی کانادا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر 23سال قبل از اعزام به تایلند گفت: برای کسب سهمیه مسابقات جهانی کانادا راهی تایلند می شویم.

حضور در مسابقات تایلند به امید کسب سهمیه جهانی کانادا

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

حسین پالار در گفت وگو با خبرنگاران در ارزیابی از وضعیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال برای شرکت در رقابت های انتخابی قهرمانی دنیا در بانکوک تایلند افزود: در حال حاضر تیم از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و به 90 درصد از آمادگی خود رسیده و برای کسب سهمیه مسابقات دنیای کانادا در بانکوک تایلند حاضر خواهیم شد.

وی گفت: در تمریناتی که در 4 مرحله اردوی آماده سازی برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال پیش بینی نموده بودیم، سعی کردیم در جریان این 4 مرحله اردو، تکنیک ها و تاکتیک های لازم را به ورزشکاران گوشزد کنیم و آن ها را برای مسابقات انتخابی قهرمانی دنیا آماده کنیم. به هر صورت تیم اعزامی به این رقابت ها در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و امیدواریم بتوانیم در بین سه تیم صعود کننده به مسابقات دنیای کانادا باشیم.

پالار هم چنین در رابطه با زمان بندی برنامه مسابقات انتخابی قهرمانی دنیا در بانکوک اظهار کرد: اولین دیدار ما روز دوشنبه، 4 بهمن برابر تایلند است و سپس دیدارهایی تا روز پنج شنبه 7 بهمن مقابل هند، استرالیا، چین و ژاپن خواهیم داشت. با خاتمه یافتن مسابقات مرحله اول، تیم های پنجم و ششم حذف و تیم های اول تا چهارم برای راه یابی به فینال با هم به رقابت خواهند پرداخت. تیم اول با چهارم بازی می نماید و برنده این دیدار به فینال راه می یابد. از سوی دیگر تیم های دوم و سوم نیز با هم روبرو می شوند و برنده این دیدار نیز به عنوان دیگر فینالیست این رقابت ها تعیین خواهد شد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال افزود: تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در صورتی که بتواند در زمره یکی از تیم های اول تا سوم مسابقات انتخابی قرار گیرد، سهمیه مسابقات دنیای کانادا را به دست خواهد آورد.

وی از امیررضا احمدی(ایلام)، مهدی مظلوم (مازندران)، مهدی ماندگار (هرمزگان)، علی کریمی (اصفهان)، مجتبی کمالی (فارس)، محمد سیاری، همایون عسگری و مهدی عباسی (مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعبی، سیدمهدی موسوی (تهران) و رضا عیوضی (قم) با سرمربی گری حسن پالار، مسعود فلاح (مربی)، حبیب خمجانی نماینده فنی و امیرماندگارفرد (سرپرست تیم) به عنوان نفرات اعزامی به رقابت های انتخابی قهرمانی دنیا نام برد.

این مسابقات از 4 بهمن در بانکوک تایلند شروع و تا نهم بهمن ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 591

به "حضور در مسابقات تایلند به امید کسب سهمیه جهانی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور در مسابقات تایلند به امید کسب سهمیه جهانی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید